Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "τουρισμός"
Αποτελέσματα 1-20 από 247
-
Ανάλυση δεδομένων και άντληση γνώσης μέσω κοινωνικών δικτύων βάσει τοποθεσίας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-09-13Τρέχουσες έρευνες υποστηρίζουν ότι η χρήση των κοινωνικών δικτύων μπορεί να αποτελέσει κυρίαρχο μέσο για την απόκτηση πολύτιμης γνώσης σχετικά με τους τουριστικούς προορισμούς μέσω της συλλογής δεδομένων από τα κοινωνικά ... -
Boatguide: ένα portal για την θάλασσα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-07-2008Το αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση θαλάσσιου-τουριστικού portal με έμφαση στην επιχειρηματική συνεργασία το οποίο θα υποστηρίζει η παρακάτω λειτουργικότητα: • Portal για την θάλασσα, ... -
City branding, η συμμετοχή των κατοίκων στη διαμόρφωση ταυτότητας της πόλης. Η περίπτωση της Ιεράπετρας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014Η εργασία αυτή ασχολείται με το ζήτημα του city branding και με τις ενέργειες που ακολουθούνται για την επίτευξη αυτού. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται εισαγωγικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν το city branding. Παράλληλα, ... -
Digital marketing και τουρισμός.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-25Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης το Digital Marketing σε σχέση με τον Τουρισμό. Περιλαμβάνει δύο μέρη. Το πρώτο, το θεωρητικό μέρος ασχολείται με τις έννοιες του Μάρκετινγκ, του Digital Marketing, του ... -
E-tourism και τουριστικά γραφεία: οι νέες τάσεις και εφαρμογές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-04-30Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι διερευνηθεί η επίδραση του ηλεκτρονικού τουρισμού στα τουριστικά γραφεία (e-tourism) και να μελετηθούν οι νέες τάσεις και οι εφαρμογές. Ως κατάλληλο εργαλείο συλλογής αυτών των δεδομένων ... -
E-Tourism: χρήση του διαδικτύου και των τεχνολογιών πληροφορίας / επικοινωνίας στον τομέα του τουρισμού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-23Η ανθρώπινη ανάγκη για μετακίνηση έχει τις ρίζες της βαθιά μέσα στον χρόνο. Οι εξελίξεις στον τομέα της Αεροναυπηγικής, της ναυτιλίας και γενικότερα των μέσων μεταφοράς, έκανε την μετακίνηση γρηγορότερη και λιγότερο ... -
H επίδραση των νέων τεχνολογιών στη συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στον Έλληνα τουρίστα σε συνάρτηση με τις νέες τεχνολογίες του διαδικτύου. Είναι σαφές πως τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο υφίσταται επιβλητικά στην ζωή των ανθρώπων αλλά το ζητούμενο ... -
Startup επιχειρήσεις στον τομέα του τουρισμού σε Ελλάδα και παγκοσμίως.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-26Η σύγχρονη κοινωνία έχει σαν βασικό της γνώρισμα την εκτεταμένη χρησιμοποίηση των νέων τεχνολογιών και εφαρμογών που, σχεδόν, σε καθημερινή βάση αναδεικνύει καινούριες πρακτικές, κατάλληλες για την αμεσότερη διεκπεραίωση ... -
Toυρισµός γκέι-λεσβιώv: διερεύνηση παρoύσας κατάστασης και πρooπτικών αvάπτυξης στηv Eλλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-21Έvα πoλύ σημαvτικό κoμμάτι τoυ τoυρισμoύ πoυ σταδιακά αvαδύεται και τείvει vα λάβει εξέχoυσα θέση στov χώρo της τoυριστικής αγoράς, είvαι αυτό τoυ τoυρισμoύ τωv γκέι-λεσβιώv. Ήδη από τo 1990, τo oπoίo αvακηρύχθηκε ως ... -
Tουρισμός και οικονομική ανάπτυξη. H περίπτωση της Ελλάδας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-08Ο τουρισμός στην Ελλάδα, σε σχέση με τους άλλους παραγωγικούς τομείς, είναι μία οικονομική και κοινωνική δραστηριότητα που στα χρόνια της κρίσης έχει αποτελέσει κινητήρια δύναμη για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Έχει ... -
Web 2.0 και τουρισμός. Μελέτη περίπτωσης: TripAdvisor.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2014Τα τουριστικά προϊόντα χαρακτηρίζονται από έλλειψη ύλης. Ο πελάτης μιας τουριστικής επιχείρησης δεν μπορεί να δει, να αισθανθεί, να ακούσει ή να δοκιμάσει το τουριστικό προϊόν πριν την αγορά και κατανάλωσή του. Περιορίζεται ... -
Άμεσες ξένες επενδύσεις και τουρισμός - Η περίπτωση της Ελλάδος.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-05Η παρούσα εργασία σκοπό έχει να διερευνήσει τη σχέση μεταξύ των ξένων άμεσων επενδύσεων και μεγεθών του τουρισμού σε μακροοικονομικό επίπεδο μέσω οικονομετρικών μεθόδων. Για το σκοπό αυτό παρουσιάζεται το ελληνικό τουριστικό ... -
Αγροτουρισμός. Μελέτη περίπτωσης νομού Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-11-2013Στην παρούσα εργασία επιχειρείτε να δοθεί ένας ορισμός του εναλλακτικού τουρισμού καθώς και να αναλυθούν οι μορφές του. Επιπλέον, θα γίνει σύγκρισή του με τον κλασσικό τουρισμό, θα αναλυθούν διεξοδικά οι προσπάθειες της ... -
Ανάλυση αφίξεων τουριστών στην Κρήτη για την περίοδο 2003-2016.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-24Αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση των αφίξεων και διανυκτερεύσεων επισκεπτών που καταγράφονται στα ξενοδοχειακά καταλύματα και κάμπινγκ στην περιφέρεια Κρήτης το διάστημα 2003-2016. Οι αφίξεις και οι ... -
Ανάλυση για τον τουριστικό προορισμό της Καβάλας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-29Ο νομός Καβάλας, όσο αφορά τον τουριστικό τομέα, έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του όπως όλες οι περιοχές, νομοί και χώρες. Συγκεκριμένα, βασίζεται ιδιαιτέρως στις Βαλκανικές χώρες και στον καλοκαιρινό τουρισμό. ... -
Ανάλυση δεδομένων από συστήματα ηλεκτρονικών κρατήσεων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-11-25Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση δεδομένων από συστήματα online κρατήσεων. Ο κύριος λόγος που μας οδήγησε να ασχοληθούμε με την συγκεκριμένη ανάλυση είναι για να καταλάβουμε την μεθοδολογία αύξησης ... -
Ανάλυση τουριστικών αφίξεων στην Ελλάδα ανά χώρα προέλευσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-28Η παρακάτω εργασία ειδικεύεται στην ανάλυση τουριστικών αφίξεων την Ελλάδα βάση συγκεκριμένων παραμέτρων όπως η χώρα προέλευσης, ο σταθμός εισόδου και το μέσο με το οποίο αφίχθηκαν στη χώρα. Η βάση των στοιχείων και ... -
Ανάλυση τρόπων διαφήμισης τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων - η εξέλιξή τους στο χρόνο και επιπλέον μελέτη της διείσδυσης του internet.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-06-2011Ο τουρισμός μιας χώρας οφείλει να είναι ποιοτικός. Για να είναι κάτι τέτοιο δυνατό θα πρέπει να εξασφαλίζονται ορισμένες προϋποθέσεις. Η διαφήμιση είναι η πρώτη και απαραίτητη προϋπόθεση, η οποία αφορά στην προβολή της ... -
Ανάλυση των επιπτώσεων της οικονομικής ύφεσης στις τουριστικές επιχειρήσεις στην Κρήτη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-11-2013Στην συγκεκριμένη εργασία εξετάζεται η πορεία του κλάδου της τουριστικής βιομηχανίας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης που βιώνει τόσο η ελληνική επικράτεια όσο και ειδικότερα η Κρήτη. Πρέπει να επισημανθεί ότι είναι ... -
Αξιολόγηση παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-17Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εκτιμάται η ικανοποίηση των παραθεριστών της Κρήτης και συγκεκριμένα του Ηρακλείου κατά την καλοκαιρινή περίοδο του 2016 (Απρίλιο έως Μαίο). Το μέγεθος του δείγματος ήταν 140 ερωτηματολόγια ...