Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "Microsoft kinect sensor"
Αποτελέσματα 1-13 από 13
-
Exergames για τους ασθενείς με νόσο του Πάρκινσον, χρησιμοποιώντας το Microsoft Kinect.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-02-2016Οι ασθενείς με Parkinson που ακολουθούν παραδοσιακά προγράμματα αποκατάστασης ενδέχεται να βαρεθούν, να χάσουν το ενδιαφέρον τους και να εγκαταλείψουν, εξαιτίας των επαναλαμβανόμενων και προβλέψιμων ασκήσεων αποκατάστασης. ... -
Αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή βασισμένη σε χειρονομίες με χρήση του Kinect
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Προηγμένα Συστήματα Παραγωγής, Αυτοματισμού και Ρομποτικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-08Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση συστήματος για την Αλληλεπίδραση Ανθρώπου-Υπολογιστή βασισμένη στην κίνηση του χεριού με την χρήση του Kinect. Το σύστημα βασίζεται στον “FORTH Hand Tracker” ... -
Φυσική αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή με τη χρήση πολυτροπικών συσκευών εισόδου εφαρμοζόμενη σε εφαρμογές γραφείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-13Η αλληλεπίδραση ανθρώπου - υπολογιστή είναι ένας όρος που υπάρχει από τη δεκαετία του 80. Αυτή η διπλωματική είναι μία απόδειξη της συλλογιστικής ότι είναι εφικτό η δημιουργία μιας διεπαφής μέσω της οποίας ο άνθρωπος θα ... -
Ανάπτυξη διαδραστικής εφαρμογής: “αόρατα κρουστά” με την χρήση της συσκευής Kinect και της γλώσσας προγραμματισμού Processing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-01-2015Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία αναπτύξαμε εφαρμογές που εκμεταλλεύονται την τεχνολογία ανίχνευσης χώρου και κίνησης του Kinect με αποτέλεσμα να δίνεται στον χρήστη η δυνατότητα να αντλεί δεδομένα από το περιβάλλον γύρω του ... -
Ανάπτυξη ενός qualifier input control με τη χρήση του Microsoft Kinect Sensor.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-08-2013Η παρούσα εργασία ασχολείται με το θέμα της αλληλεπίδρασης ανθρώπου - υπολογιστή και παρουσιάζει το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την υλοποίηση μιας φυσικής διεπαφής πολυτροπικού τύπου. Η ανάπτυξη των νέων τεχνικών αλληλεπίδρασης ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής για την εισαγωγή δεδομένων απο NUI Devices στην πλατφόρμα Unity.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-04-2015Η εργασία αυτή ασχολείται με τη δημιουργία μιας εφαρμογής για την αλληλεπίδραση του αισθητήρα φυσικής αλληλεπίδρασης χρήστη της Microsoft, Kinnect με τον Web Player της μηχανής παιχνιδιών Unity. Παράλληλα γίνεται μια αναφορά ... -
Δημιουργία web εφαρμογή για χρήση sensor και αλληλεπίδραση με το χρήστη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-11-2013Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία, θα δημιουργηθεί μία εφαρμογή η οποία θα μεταφέρει δεδομένα από το kinect, στο browser του χρήστη. Η εφαρμογή θα επεκταθεί έτσι ώστε να χρησιμοποιείται για το χειρισμό ενός παιχνιδιού, το οποίο ... -
Δημιουργία φυσικής διεπαφής χρήστη και ενός context information manager (CIM), με τη χρήση του Microsoft Kinect.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-11-2013Σε αυτή την πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται μια πολυτροπική φυσική διεπαφή χρήστη, δηλαδή ένα σύστημα αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή, όπου ο χρήστης λειτουργεί μέσω φυσικών κινήσεων που σχετίζονται με την καθημερινή ... -
Διαχείρηση διαδικτυακού φυλλομετρητή με χρήση πολυτροπικών συσκευών και παρουσίαση του πλαισίου C.O.A.L.S.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-18- -
Κατασκευή e-brochure με θέμα "Μέθοδοι αποκατάστασης".
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-03-19Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό την παρουσίαση ενός παιχνιδιού το οποίο συμβάλλει στην βελτίωση της κινητικής λειτουργίας σε ανθρώπους που πάσχουν από την νόσο «Parkinson». Το ηλεκτρονικό μας διαφημιστικό έγινε με ... -
Πλατφόρμα διεπαφής χρήστη – υπολογιστή με την χρήση του αισθητήρα Microsoft Kinect.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-04-2015Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μας για αρκετά μεγάλο διάστημα και θεωρούμε ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μας ... -
Πλατφόρμα πραγματικού χρόνου φυσικής αποκατάστασης βάση σκελετού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-07-2015Η παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσει μια πλατφόρμα πραγματικού χρόνου ως λογισμικό ικανό να υποστηρίξει ασκήσεις για φυσική αποκατάσταση προσαρμοσμένη σε ασθενείς που πάσχουν από την νόσο Πάρκινσον. Ασκήσεις γυμναστικής ... -
Προς μια αυτόματη κατανοητή παρακολούθηση μετρήσεων της συμπεριφοράς και φυσιολογίας της εμπειρίας του χρήστη : εκτίμηση του κεφαλιού και αναγνώριση εκφράσεων προσώπου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-12-2015Σε αυτή τη διπλωματική εργασία παρουσιάζεται ένα μοντέλο για την κατασκευή, την οπτικοποίηση και τελικά την αξιολόγιση των μετρήσεων της συμπεριφοράς και της φυσιολογίας του χρήστη, όσον αφορά τις αλλαγές στη θέση του ...