Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "Unity game engine"
Αποτελέσματα 1-20 από 22
-
Σχεδιασμός και υλοποίηση 3rd person action RPG παιχνιδιού στην Unity3D.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-11-03Η πτυχιακή αυτή έχει ως σκοπό την ανάπτυξη ενός Third-Person Action RPG παιχνιδιού χρησιμοποιώντας την παιχνιδομηχανή Unity3D. Επιπροσθέτως έδωσα παραπάνω έμφαση στην ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης χρησιμοποιώντας finite ... -
Δισδιάστατο παιχνίδι επιβίωσης στη Unity.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-11-30Αυτή η διατριβή αφορά τη δημιουργία ενός δισδιάστατου παιχνιδιού επιβίωσης για υπολογιστές το οποίο αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας το Unity Game Engine και σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας τα προγράμματα Aseprite για τα μοντέλα ... -
Μια serious game πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας για την υποστήριξη θεραπείας ατόμων με φοβίες.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-09Οι φοβίες είναι ένα είδος Διαταραχής Άγχους με πάσχον ένα σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού. Τα τελευταία χρόνια έχει αναδυθεί η Θεραπεία Έκθεσης Εικονικής Πραγματικότητας, που βοηθάει στη θεραπεία φοβιών με τη χρήση ... -
Ανάλυση, σχεδίαση και πιλοτική υλοποίηση έως serious games για αυτιστικά παιδιά
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-24Διαδικτυακή πλατφόρμα για on-line κατασκευή εκπαιδευτικών παιγνίων με 4 κατηγορίες χρηστών: α) ειδικοί ψυχολόγοι β) δάσκαλοι δημοτικού γ) μαθητές και δ) διαχειριστές. Ο ρόλος του καθενός ορίζεται από τα δικαιώματα που του ... -
Ανάπτυξη 3D παιχνιδιού με javascript και κύρια εργαλεία το unity και το blender.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-02-2012Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι να καταγραφούν οι διαδικασίες δημιουργίας ενός σύγχρονου παιχνιδιού, από τα πρώτα στάδια της σχεδίασης των μοντέλων και του περιβάλλοντος, μέχρι τον προγραμματισμό και την δημιουργία του ... -
Ανάπτυξη δισδιάστατου παιχνιδιού στο Unity.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-02-05Το θέμα της πτυχιακής αφορά την δημιουργία ενός δισδιάστατου παιχνιδιού πλατφόρμας το οποίο έχει αναπτυχθεί στο Unity Game Engine και είναι συμβατό για υπολογιστές. Χρησιμοποιήθηκαν διάφορα tilesets για την δημιουργία ... -
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για συσκευές Android
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-23Σε αυτή τη πτυχιακή εργασία θα αναλυθεί η ανάπτυξη και υλοποίηση παιχνιδιου σε game engine και πιο συγκεκριμένα στο Unity. To παιχνίδι αυτό είναι εκπαιδευτικού χαρακτήρα και απευθυνεται σε μαθητές για την εκμάθηση του ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής για την εισαγωγή δεδομένων απο NUI Devices στην πλατφόρμα Unity.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-04-2015Η εργασία αυτή ασχολείται με τη δημιουργία μιας εφαρμογής για την αλληλεπίδραση του αισθητήρα φυσικής αλληλεπίδρασης χρήστη της Microsoft, Kinnect με τον Web Player της μηχανής παιχνιδιών Unity. Παράλληλα γίνεται μια αναφορά ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιγνίου με εφαρμογή ηλεκτρονικού εγκεφαλογράφου EEG.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-07-2015Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στη μελέτη και την υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού παιγνίου με εφαρμογή ηλεκτρονικού εγκεφαλογράφου (EEG). Συγκεκριμένα, η πτυχιακή εργασία σχετίζετε με τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου ... -
Ανίχνευση κίνησης με αισθητήρες που προσαρμόζονται στο σώμα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-11-28Η εργασία αυτή με τίτλο « Ανίχνευση κίνησης με αισθητήρες που προσαρμόζονται στο σώμα » έχει σαν στόχο την επίδειξη των δυνατοτήτων των αισθητήρων σώματος. Στην εργασία αυτή θα δημιουργήσω ένα 2D platformer παιχνίδι με ... -
Δημιουργία 3D game σε περιβάλλον Unity Game Engine και χρήση του Kinect για την αλληλεπίδραση με τους χαρακτήρες.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-01-2015Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των πιο πρόσφατων μεθόδων δημιουργίας ρεαλιστικών 3D μοντέλων, το εύρος των δυνατοτήτων που προσφέρει το Unity Game Engine και η σύνδεση του Microsoft Kinect με το engine αυτό, ... -
Δημιουργία 3D χαρακτήρα στο Blender και απόδοση κίνησης στην παιχνιδομηχανή Unity.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-08Τα 3D γραφικά αναφέρονται στη χρήση μιας τριών διαστάσεων αναπαράστασης γεωμετρικών δεδομένων, τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή για τη χρήση υπολογισμών και την απεικόνιση σε 2D εικόνες. Τα αντικείμενα των 3D γραφικών ... -
Δημιουργία τρισδιάστατου παιχνιδιού σε Unity το οποίο θα είναι συμβατό με Windows & Android.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-09-2014Αυτή η πτυχιακή με τίτλο «Δημιουργία τρισδιάστατου παιχνιδιού σε Unity το οποίο θα είναι συμβατό με Windows και Android» έχει σαν στόχο τη δημιουργία ενός 3D παιχνιδιού βασισμένο στο Unity και software δημιουργίας τρισδιάστατων ... -
Εγκεφαλική δραστηριότητα σε περιβάλλον τεχνητής πραγματικότητας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-06Το παρόν έγγραφο περιέχει τα αποτελέσματα της απόπειρας να εξερευνηθούν οι διαφορές στην εγκεφαλική δραστηριότητα ενός ατόμου εκτεθειμένου σε ψηφιακό κόσμο μέσω Τεχνητής Πραγματικότητας, αντί μέσω πιο συμβατικών μεθόδων, ... -
Κατασκευή 3D animated χαρακτήρα (Asset) για χρήση σε διαδραστικές εφαρμογές όπως Unity 3D game engine.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-24Η πτυχιακή αυτή έχει σκοπό την μελέτη και εκτέλεση της διαδικασίας δημιουργίας ενός 3D χαρακτήρα παιχνιδιού σε Unity Engine. Τα λογισμικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν: Krita για το προσχέδιο (2D concept) και ορισμένες διορθώσεις ... -
Παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας τύπου PokemonGo.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-19Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός augmented reality παιχνιδιού το οποίο υλοποιήθηκε με την βοήθεια της μηχανής ανάπτυξης παιχνιδιών Unity και των γλωσσών προγραμματισμού C# και PHP. Στο πλαίσιο ... -
Παιχνίδι τύπου open world single player shooter RPG.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-01-24Η εργασία είναι ένα παιχνίδι τύπου Open World Single Player Shooter RPG και είναι διαθέσιμη σε Windows και Android. Δημιουργήθηκε στην παιχνιδομηχανή Unity3D με χρήση εργαλείων του Unity3D και την γλώσσα προγραμματισμού ... -
Παιχνίδι τύπου racing στην Unity.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-08Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός vehicular combat (μάχες με οχήματα) ηλεκτρονικού παιχνιδιού μέσω χρήσης της Unity Game Engine και της γλώσσας προγραμματισμού c# που υποστηρίζεται από αυτήν. Σε αυτήν ... -
Παιχνίδι τύπου Survival σε Unity.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-17Το ακόλουθο έγγραφο περιγράφει τη διαδικασία που ακολουθήθηκε για την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού τύπου «survival». Στα πλαίσια της εργασίας δημιουργήθηκαν τρισδιάστατα μοντέλα ανθρωπόμορφων χαρακτήρων τόσο για την ομάδα των ... -
Παιχνίδια στο διαδίκτυο και σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις. Δημιουργία ενός πρότυπου παιχνιδιού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-02-2015Σκοπός της πτυχιακής είναι : α) η παρουσίαση των διαφόρων ειδών διαδικτυακών παιχνιδιών, της εξέλιξής του κάθε είδους μέσω της πάροδο του χρόνου και των παιχνιδιών, β) η παράθεση σύγχρονων τεχνολογιών και προβλημάτων στα ...