Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "advertising corporation"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Η γυναίκα ως εργαλείο των διαφηµιστικών εταιρειών στην Ελλάδα. Πώς επηρεάζεται το γυναικείο καταναλωτικό κοινό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-05-2010Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν στόχο να ερευνήσει και να δώσει απαντήσεις σε θέµατα που έχουν να κάνουν κατά κύριο λόγο µε τα εξής : 1) Βασιζόµενες σε ποιους παράγοντες οι διαφηµιστικές εταιρίες χρησιµοποιούν τη γυναίκα ...