Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "discography"
Αποτελέσματα 1-10 από 10
-
Διαδικασίες δισκογραφικής παραγωγής και υλοποίησή της.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-12-2012Σκοπός της εργασίας είναι η δημιουργία δισκογραφικής παραγωγής με επαγγελματικές προδιαγραφές και σύμφωνα με τις διαδικασίες που ακολουθούνται από μια δισκογραφική εταιρία. Η διαδικασία κατοχύρωσης πνευματικών δικαιωμάτων ... -
Δομή των δισκογραφικών εταιριών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-07-2008Η παρούσα πτυχιακή θα εστιάσει στη σύγχρονη μορφή του δισκογραφικού κλάδου, στους τομείς που τον αποτελούν, στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει απέναντι στη νέα παγκόσμια τεχνολογική και εμπορευματική πραγματικότητα. Βαρύτητα ... -
Η εξέλιξη και το μέλλον της δισκογραφίας. Νέοι τρόποι μετάδοσης και προώθησης της μουσικής.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-09-2009Θέμα της πτυχιακής έρευνας αποτελούν η εξέλιξη και το μέλλον της δισκογραφίας καθώς και οι σύγχρονοι τρόποι μετάδοσης και προώθησης της μουσικής. Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη της εξέλιξης της δισκογραφίας στο πέρασμα ... -
Η ιστορία της jazz και η παρουσίαση των πιο σημαντικών άλμπουμ.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-10Η παρούσα πτυχιακή εργασία απαρτίζεται από ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό μέρος. Το θεωρητικό μέρος της εργασίας εξερευνά και παρουσιάζει τις ρίζες της τζαζ, τις επιρροές που δέχεται από ανθρώπους και πόλεις, κάποιους ... -
Η ιστορία της τζαζ και η παρουσίαση των πιο σημαντικών άλμπουμ.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-10-09Η παρούσα πτυχιακή εργασία απαρτίζεται από ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό μέρος. Το θεωρητικό μέρος της εργασίας εξερευνά και παρουσιάζει τις ρίζες της τζαζ, τις επιρροές που δέχεται από ανθρώπους και πόλεις, κάποιους ... -
Μάρκετινγκ στην ελληνική δισκογραφία.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008Το μάρκετινγκ στην Ελληνική δισκογραφία είναι ένας όρος τόσο κοινός όσο και άγνωστος. Είναι ένας όρος που επιδέχεται πολλές ερμηνείες και ενδέχεται όλες να είναι σωστές. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και του κινηματογράφου ... -
Προώθηση καλλιτεχνών στην ελληνική δισκογραφία.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2008Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να εμβαθύνουμε στον κόσμο της προώθησης των καλλιτεχνών στην ελληνική δισκογραφία και να ανακαλύψουμε ποιοι βρίσκονται πίσω από κάθε καλλιτέχνη, τον ρόλο που διαδραματίζουν στη δημιουργία – ... -
Σταδιακή παραγωγή μίας δισκογραφικής δουλειάς.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-07-2008Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα παρουσιαστούν αναλυτικά όλα τα στάδια της παραγωγής μίας δισκογραφικής δουλειάς. Η εργασία αυτή χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο θα παρουσιαστεί η διαδικασία της προ-παραγωγής μίας ... -
Σύγκριση μεταξύ ελληνικού και διεθνούς δισκογραφικού μάρκετινγκ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2003Στόχος αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση και η σύγκριση του Μάρκετινγκ τόσο στην ελληνική δισκογραφία όσο και στη δισκογραφία του εξωτερικού. Αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό και το πρακτικό, τα οποία αλληλεξαρτώνται. ... -
Το στάτους των δισκογραφικών στούντιο στην Ελλάδα του σήμερα, ως κερδοσκοπικού χαρακτήρα επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών στο χώρο της τέχνης, μέσω υψηλής τεχνολογίας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-07-2008Η έρευνα που έγινε εστιάζει και περιστρέφεται γύρω από τον παράγοντα κέρδος, και επιχείρηση δισκογραφικό στούντιο. Τελικός στόχος είναι να απαντηθεί το ερώτημα εάν ένα δισκογραφικό στούντιο σήμερα στην Ελλάδα είναι μία ...