• Mix Marketing τραπεζών – Η Ελληνική πραγματικότητα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γερογιαννάκη, Ειρήνη-Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-08-2012
    Στη σημερινή εποχή το Μάρκετινγκ με όλες του τις δραστηριότητες κατακλύζει την καθημερινότητα όλων των ανθρώπων. Όλες οι αγορές και οι υπηρεσίες προϊόντων ασχολούνται με ποιά μέσα θα προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές ...
  • Εναλλακτικές μορφές τουρισμού σε νησιωτικές περιοχές.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Βαρδαλαχάκη, Μαρίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-26
    Βασικός σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας, είναι να αναδειχθούν οι εναλλακτικοί τρόποι με τους οποίους δύναται κάποιος επισκέπτης στην χώρα μας να πραγματοποιήσει τις διακοπές του και τα μέσα με τα οποία μπορεί να ...
  • Η αγορά αργυροχρυσοχοίας στην Ελλάδα. Παρούσα κατάσταση-προοπτικές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βογιατζής, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2008
    Η εργασία ξεκινάει με την ιστορική αναδρομή του κοσμήματος και των άλλων προϊόντων αργυροχρυσοχοΐας στην Ελλάδα. Υπάρχει μια περιεκτική αναδρομή στην ελληνική παράδοση στον τομέα αυτό, προκειμένου να αναδειχθεί το πλούσιο ...
  • Η αγορά βιολογικών προϊόντων στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αργυρίου, Σάββας; Νικολάου, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια αναφοράς και επεξήγησης της χρησιμότητας των βιολογικών προϊόντων. Ασχολείται με την ανάλυση των διαδικασιών της παραγωγής, της τυποποίησης, της τιμολόγησης, της διακίνησης, της ...
  • Η εμπιστοσύνη των συναλλασσομένων στο E-banking.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γιαννούκου, Αικατερίνη; Χεινοπώρου, Αλεξάνδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-06-2011
    Αντικείμενο της εργασίας αυτής είναι η διερεύνηση της χρήσης του e-banking στην Ελλάδα. Το όλο έργο αναλύεται σε δυο κύρια σκέλη, σ’ αυτό του θεωρητικού υπόβαθρου και εκείνου της πρακτικής και ερευνητικής του εφαρμογής. ...
  • Η προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βροντάκη, Βάσω; Μπουλταδάκης, Σπύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2009
    Ο μαζικός τουρισμός αποτέλεσε διεθνώς το κύριο πρότυπο, ιδίως στη Μεσόγειο, που επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την ανάπτυξη του τουρισμού και στην Ελλάδα τα τελευταία τριάντα χρόνια. Ο προσανατολισμός στον ‘ήλιο και θάλασσα’ και ...
  • Η προστασία του τραπεζικού καταναλωτή στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπαδάκη, Αφροδίτη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2015
    Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τις τραπεζικές συναλλαγές που μπορεί να έχει ένα καταναλωτής με τις τράπεζες καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι συναλλαγές αυτές μπορούν να προστατευθούν , παρακολουθεί το δίκαιο προστασίας ...
  • Η φορολογία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ξυλούρης, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-25
    Το φορολογικό σύστημα της Ελλάδας στην σημερινή εποχή περιλαμβάνει πολλούς φόρους. Στην παρούσα εργασία ασχοληθήκαμε με την φορολογία των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Στον ξενοδοχειακό κλάδο το φορολογικό σύστημα ...
  • Οι δημόσιες σχέσεις και η χρησιμότητα τους στις σύγχρονες επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κατσιάδα, Αγλαϊα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Στον 20 αιώνα ανήκει η τιμή του «γεννήτορα» των Δημοσίων Σχέσεων στη σημερινή τους μορφή. Στον αιώνα μας δημιουργήθηκαν τα αίτια οι προϋποθέσεις και οι συνθήκες, και σημειώθηκαν οι τεχνολογικές εξελίξεις, που οδήγησαν στην ...
  • Οι εργασιακές σχέσεις στον ξενοδοχειακό τομέα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καρανδινάκη, Γιασεμή; Παπαδοπούλου, Αριστέα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-04-2008
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να προσεγγίσει τις εργασιακές σχέσεις στον ξενοδοχειακό τομέα. Ο τρόπος που χρησιμοποιεί για να το επιτύχει είναι αναλυτικός, τόσο ώστε να καλύπτονται βασικές απορίες του αναγνώστη, ...
  • Οργανωσιακή κουλτούρα και η σχέση της με τις ανθρώπινες δεξιότητες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ινιωτάκη, Ελένη; Μπούτου, Βιργινία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Βασική προϋπόθεση για τη λειτουργία μιας επιχείρησης είναι η οργανωσιακή κουλτούρα. Κάθε επιχείρηση συνειδητά ή ασυνείδητα στηρίζεται σε μια κουλτούρα και ο ηγέτης είναι αυτός που πρώτος την οραματίζεται. Σκοπός μας ήταν ...
  • Οργανωτική δομή και εργασιακή συμπεριφορά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Στεφανάκη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-06-2009
    Η επιχειρηματικότητα αποτελεί σήμερα περισσότερο από ποτέ αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης ζωής μας καθώς ο άνθρωπος διακατέχεται από επιχειρηματικό πνεύμα από αρχαιοτάτων χρόνων. Εξαιτίας των σπουδών μας στη διοίκηση ...
  • Οργανωτική δομή και εργασιακή συμπεριφορά. Η οργάνωση των επιχειρήσεων /οργανισμών ως προσδιοριστικός παράγοντας της συμπεριφοράς και της αποτελεσματικότητας των εργαζομένων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαντζανά, Αθηνά
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η επιτυχία ενός οργανισμού εξαρτάται από το πόσο σωστά αναπτύσσει και διατηρεί τους συντελεστές παραγωγής του. Για μια επιχείρηση ο βασικότερος συντελεστής παραγωγής είναι το ανθρώπινο δυναμικό. Είναι τόσο σημαντικό λοιπόν ...
  • Στρατηγικά τουριστικά σχέδια μάρκετινγκ και μελέτη περίπτωσης της νήσου Νάξου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κάβουρα, Μαρίκα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-03-2012
    Απόρροια του παθητικού και πολλές φορές αδιάφορου ρόλου του δημοσίου τομέα της χώρας μας αποτελεί και το μοντέλο του τουριστικού σχεδιασμού, το οποίο ως επί το πλείστον στερείται σφαιρικού μακροχρονίου σχεδιασμού με μαζικό ...
  • Στρατηγικά τουριστικά σχέδια μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης "Σχέδιο τουριστικής προβολής της νήσου Μήλου".

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μακρυγιωργάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-12-2010
    Η εργασία αυτή έχει ως στόχο της την προσέγγιση των κυριοτέρων ζητημάτων και προβλημάτων που προκύπτουν κατά τη διαδικασία τουριστικού σχεδιασμού για μία περιοχή και συγκεκριμένα του νησιού των Κυκλάδων Μήλος. Τα τρία ...
  • Συστήματα διασφάλισης ποιότητας στις επισιτιστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μουρίκη, Κυριακή
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Οι έννοιες των συστημάτων ISO 9000 και HACCP είναι πλέον γνωστές σε όλους μας ή τουλάχιστον τις έχουμε κάπου ακούσει. Το ερώτημα όμως από τον απλό πολίτη, και κατ' επέκταση καταναλωτή, είναι τι σημαίνουν αυτά τα συστήματα. ...
  • Σχέδια μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών με έμφαση στις ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Μελέτη περίπτωσης νήσου Κω.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τορέ, Αναστασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-02-27
    Ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους και πιο προσοδοφόρους κλάδους της παγκόσμιας οικονομίας, ενώ για μερικά κράτη αποτελεί ακόμα και την βαριά βιομηχανία τους και βασικό λόγο για τον πόλο έλξης πολλών επενδύσεων, ...
  • Σχέδια προβολής τουριστικών προορισμών Κρήτης. «Μελέτη περίπτωσης δήμου Ρεθύμνης».

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γαροφαλάκης, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-12
    Η παρούσα εργασία αποσκοπούσε στην περιγραφή, τη μελέτη και την κατανόηση του τουριστικού σχεδιασμού. Συγκεκριμένα, η παρουσία εργασία αποτελεί μία βιβλιογραφική ανασκόπηση, σε μία προσπάθεια προσέγγισης της έννοιας του ...
  • Τεχνικές προώθησης τραπεζικών προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κατσίγιαννης, Παναγιώτης; Αδραμάκης, Γιώργος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-06-2008
    Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η επισταμένη και διεξοδική μελέτη των τεχνικών προώθησης τραπεζικών προϊόντων .Το σύγχρονο τραπεζικό Μάρκετινγκ, δεδομένων των τεχνολογικών ευκολιών , και την αλλαγή της νοοτροπίας ...
  • Τεχνικές προώθησης τραπεζικών προϊόντων. Μελέτη περίπτωσης (Εθνική Τράπεζα).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Θεοδώρου, Παναγιώτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-10-2013
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει γίνει με σκοπό τόσο την αποτύπωση των σύγχρονων αρχών προώθησης τραπεζικών προϊόντων όσο και για την εκτενή και λεπτομερή ανάλυση του προιοντικού χαρτοφυλακίου της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος ...