Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Βιδάκης, Νικόλαος"
Αποτελέσματα 21-40 από 77
-
InfoGraberCreator - Σχεδιασμός και υλοποίηση εργαλείου λογισμικού αναζήτησης δεδομένων στο web.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-09-2011Σκοπός της πτυχιακής αυτής ήταν η μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη εργαλείου για την σάρωση διαφόρων πηγών δεδομένων και την αποθήκευση των δεδομένων που εμπεριέχονται, με σκοπό την εξαγωγή χρήσιμων, για το χρήστη, συμπερασμάτων. ... -
Μαθησιακή πλατφόρμα με δυνατότητα εξατομικευμένου περιεχομένου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-13Οι πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα πρόσφατα, προσφέροντας στους ανθρώπους έναν βολικό και αποτελεσματικό τρόπο να μαθαίνουν νέα πράγματα και να βελτιώνουν τα υπάρχοντα. Ωστόσο, δεν είναι ... -
Φυσική αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή με τη χρήση πολυτροπικών συσκευών εισόδου εφαρμοζόμενη σε εφαρμογές γραφείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-13Η αλληλεπίδραση ανθρώπου - υπολογιστή είναι ένας όρος που υπάρχει από τη δεκαετία του 80. Αυτή η διπλωματική είναι μία απόδειξη της συλλογιστικής ότι είναι εφικτό η δημιουργία μιας διεπαφής μέσω της οποίας ο άνθρωπος θα ... -
Εργαλείο ανοιχτού κώδικα οπτικοποίησης για διαθέσιμες ,περίπλοκες και συνδυαζόμενες υπηρεσίες - προϊόντα κοντά μου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-11-16Οι ιστότοποι και οι εφαρμογές για κινητές συσκευές βοηθούν στη σύνδεση και την αλληλεπίδραση με τον διαδίκτυο, ώστε να μπορούμε να αναζητήσουμε οποιοδήποτε είδος πληροφορία χρειαζόμαστε, καθώς και να έρθουμε σε επαφή με ... -
Recodify – Σύστημα περιβαλλοντικής παρακολούθησης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-10-12Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει το Recodify, ένα ενσωματωμένο σύστημα περιβαλλοντολογικής παρακολούθησης (EMES) που μπορεί να παρατηρεί, αποθηκεύει και να αναλύει περιβαλλοντολογικά δεδομένα, καθώς και να υπολογίζει ... -
Ανάπτυξη συστήματος δημιουργίας αναφορών για το πληροφοριακό σύστημα SYNTHESIS.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-11Η δημιουργία αναφορών βάσει προτύπων είναι μία τεχνική παραγωγής αναφορών που αξιοποιεί αρχεία προτύπων για εξαγωγή αναφορών. Κάθε πρότυπο αναφοράς παρέχει μια προσαρμοσμένη μορφοποίηση και διαμόρφωση, επιτρέποντας μεγαλύτερη ... -
Εκπαιδευτικό παιχνίδι βασισμένο σε MMO-RPG.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-26Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια και τα παιχνίδια βασισμένα στη μάθηση έχουν μετασχηματίσει την εκπαίδευση, εκμεταλλευόμενα τις διαδραστικές τεχνολογίες για να ενισχύσουν την συμμετοχή και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα από τους ... -
Serious game κομποστοποίηση
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-31Τα τελευταία χρόνια έχουν παρατηρηθεί σημαντικές προσπάθειες που έχουν ως στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού αναφορικά με την κλιματική αλλαγή και προστασία του περιβάλλοντος. Ειδικότερα, έχει δοθεί έμφαση στη διαχείριση ... -
SimMee: ένας προσομοιωτής αποφάσεων για την εκπαίδευση.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-01-11Η παρούσα εργασία αφορά την ανάπτυξη της πλατφόρμας SimMee, μιας πλατφόρμας για την προσομοίωση λήψης αποφάσεων στην εκπαίδευση. Αποτελεί την διπλωματική εργασία για τον μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών "Πληροφορική και ... -
Ανάπτυξη εργαλείου διαχείρισης κύκλου ζωής λογισμικού βάση ανθρωπίνου δυναμικού.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-05-10Η σωστή ανάπτυξη λογισμικού βοηθάει τους προγραμματιστές να κάνουν τεράστια εξοικονόμηση χρόνου και κόστους. Με την σωστή σχεδίαση και ανάλυση των απαιτήσεων και λειτουργιών που θα πρέπει να έχει το λογισμικό, μειώνεται ... -
Thimel-Content : συμπεριληπτικό εργαλείο δημιουργίας υλικού και προσαρμογής ψηφιακών παιχνιδιών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-12-01Σε εκπαιδευτικά πλαίσια, η προσφερόμενη πληροφορία είναι ύψιστης σημασίας. Τα σχολικά βιβλία έχουν σχεδιαστεί σχολαστικά, σε βάθος χρόνου, πριν την δημοσίευσή τους. Όσο αναγκαίο και αν είναι αυτή η διαδικασία, το αποτέλεσμα ... -
Ανάλυση, σχεδίαση και πιλοτική υλοποίηση έως serious games για αυτιστικά παιδιά
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-24Διαδικτυακή πλατφόρμα για on-line κατασκευή εκπαιδευτικών παιγνίων με 4 κατηγορίες χρηστών: α) ειδικοί ψυχολόγοι β) δάσκαλοι δημοτικού γ) μαθητές και δ) διαχειριστές. Ο ρόλος του καθενός ορίζεται από τα δικαιώματα που του ... -
Ανάλυση, σχεδιασμός και υλοποίηση βάσης δεδομένων με θέμα την διαχείριση υλικού φωτογραφιών της Διεύθυνσης Δασών Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-01-2011Σκοπός της πτυχιακής αυτής ήταν η μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη δυναμικής διαχείρισης και κατηγοριοποίησης φωτογραφιών καθώς και παρουσίαση άρθρων και νέων που σχετίζονται με το δασαρχείο Ηρακλείου. Επίσης μελετήθηκαν ... -
Ανάπτυξη διαδραστικής εφαρμογής: “αόρατα κρουστά” με την χρήση της συσκευής Kinect και της γλώσσας προγραμματισμού Processing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-01-2015Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία αναπτύξαμε εφαρμογές που εκμεταλλεύονται την τεχνολογία ανίχνευσης χώρου και κίνησης του Kinect με αποτέλεσμα να δίνεται στον χρήστη η δυνατότητα να αντλεί δεδομένα από το περιβάλλον γύρω του ... -
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για το δίκτυο υψηλής τάσης της Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-16Η ηλεκτρική ενέργεια είναι ένα στοιχείο ζωτικής σημασίας για την ανθρώπινη ζωή. Πολλές καθημερινές δραστηριότητες βασίζονται σε αυτό και επιτυγχάνονται με τη χρήση της. Για παράδειγμα χωρίς την ηλεκτρική ενέργεια η βιομηχανία ... -
Ανάπτυξη ενός qualifier input control με τη χρήση του Microsoft Kinect Sensor.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-08-2013Η παρούσα εργασία ασχολείται με το θέμα της αλληλεπίδρασης ανθρώπου - υπολογιστή και παρουσιάζει το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την υλοποίηση μιας φυσικής διεπαφής πολυτροπικού τύπου. Η ανάπτυξη των νέων τεχνικών αλληλεπίδρασης ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής για ανακύκλωση.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-04-08Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας σχεδιάστηκε ένα παιχνίδι, που ο πρωταρχικός του στόχος είναι η εκμάθηση της διαδικασίας της ανακύκλωσης σε παιδιά δημοτικού. Το παιχνίδι περιλαμβάνει δραστηριότητες που περιγράφουν τη ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής για την εισαγωγή δεδομένων απο NUI Devices στην πλατφόρμα Unity.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-04-2015Η εργασία αυτή ασχολείται με τη δημιουργία μιας εφαρμογής για την αλληλεπίδραση του αισθητήρα φυσικής αλληλεπίδρασης χρήστη της Microsoft, Kinnect με τον Web Player της μηχανής παιχνιδιών Unity. Παράλληλα γίνεται μια αναφορά ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής δοκιμών αυτοματισμού, που προσαρμόζεται σε ηλεκτρονικό κατάστημα, με απώτερο σκοπό τη βελτιστοποίηση της ποιότητας του λογισμικού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-08-2014Μια σημαντική πτυχή της ανάπτυξης λογισμικού για οποιαδήποτε σελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι οι δοκιμές διαδικτύου και η πιστοποίηση της ποιότητας από την ομάδα Δοκιμών. Λόγω του μεγάλου όγκου λειτουργιών, πεδίων και ... -
Ανάπτυξη πλατφόρμας μετατροπής τρισδιάστατης εικόνας σε ήχο (3D Image-to-Sound Mapping).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-09-2012Η πτυχιακή αυτή αποσκοπεί στη δημιουργία μίας πολυμεσικής διαδραστικής εφαρμογής για μετατροπή -σε πραγματικό χρόνο- δεδομένων τρισδιάστατης εικόνας, σε ήχο. Χρησιμοποιώντας μια κάμερα με αισθητήρα βάθους, ο χρήστης, μέσω ...