• Η διαχείριση σχέσεων πελατών με τη χρήση πληροφοριακού συστήματος e-CRM.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τσοβίλη, Αγαθή
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-05-2011
    Η παρούσα εργασία ασχολείται με τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων κυρίως μέσω του διαδικτύου και με τη μελέτη της παρούσας κατάστασης ως προς την υιοθέτηση εφαρμογών CRM λύσεων στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας ...
  • Η διαχείριση σχέσεων πελατών με τη χρήση πληροφοριακών συστημάτων e-crm.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σταμουλακάτος, Ηρακλής
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-07-2012
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ασχολείται με τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων κυρίως μέσω του διαδικτύου και με τη μελέτη της παρούσας κατάστασης ως προς την υιοθέτηση εφαρμογών CRM λύσεων, ...
  • Η διοίκηση έργων στην σύγχρονη επιχειρηματική δραστηριότητα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μούκα, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-06-2014
    Η διοίκηση έργων, τουλάχιστον ως εμπειρική δραστηριότητα υπάρχει από την εποχή που οι άνθρωποι προσπάθησαν να διεκπεραιώσουν ένα έργο σε ομάδες. Δηλαδή, στην αρχή ο καθένας ακολουθούσε τις δικές του μεθόδους ως προς την ...
  • Η διοίκηση ολικής ποιότητας ως εργαλείο ανταγωνιστικότητας της θέσης της επιχείρησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τζανακάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-21
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, ασχοληθήκαμε με το θέμα της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ως εργαλείο αντιμετώπισης της ανταγωνιστικής θέσης της επιχείρησης, γίνεται χρήση των στοιχείων που συγκεντρώθηκαν ύστερα από έρευνα, ...
  • Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χριστοπούλου, Βασιλική
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-05
    Η μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή, αποτελεί κύριο επιστημονικό τομέα μελέτης της επιστήμης του Μάρκετινγκ. Κύριο αντικείμενο είναι η διερεύνηση των τρόπων με τους οποίους ο καταναλωτής λαμβάνει τις αγοραστικές του ...
  • Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αμπελακιώτη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2015
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή έχει ως βασικό στόχο να ερευνήσει την επίδραση που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα σήμερα, στην συμπεριφορά του ανθρώπου ως καταναλωτή αλλά και κατά πόσο ο καταναλωτής επικροτεί την προώθηση προϊόντων και ...
  • Η εφαρμογή συστημάτων ISO σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουναλάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-04-2015
    Τα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας αποτελούν, τα τελευταία κυρίως 20 χρόνια, έναν αναπτυσσόμενο τομέα τόσο σε μέγεθος όσο και σε εξειδίκευση. Θεωρούνται βασικά εργαλεία για την λειτουργία των επιχειρήσεων μικρών και μεγάλων ...
  • Η εφαρμογή συστημάτων διαχείρισης ποιότητας ως εργαλείο οργάνωσης και λειτουργίας της Δ/νσης τεχνικών έργων της Περιφέρειας Κρήτης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Σγουρώ, Μαργέτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-03
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών για την απόκτηση του Μεταπτυχιακού Διπλώματος «Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς» στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο. Ο σκοπός της είναι ...
  • Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση ως παράγοντας διοικητικής μεταρρύθμισης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κέντρα, Αρμίσα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-08-19
    Η Ηλεκτρονική διακυβέρνηση αφορά τη χρήση των τεχνολογιών της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών στη δημόσια διοίκηση σε συνδυασμό με οργανωτικές αλλαγές και νέες δεξιότητες του προσωπικού, με σκοπό τη βελτίωση της ...
  • Η νέα πραγματικότητα των πληροφοριακών συστημάτων στις ελληνικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χαμηλάκη, Πόπη; Φουρδουλεράκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η πληροφορία αποτελεί βασική παράμετρο για όλα τα πληροφοριακά συστήματα. Η πληροφορική παρέχει αποτελεσματικά εργαλεία τόσο στους καταναλωτές, οι οποίοι πλέον μπορούν εύκολα να αναγνωρίζουν ποια υπηρεσία ή ποιο προϊόν ...
  • Η ποιότητα ως αναγκαιότητα στα τμήματα επισιτισμού των ξενοδοχείων, οι αντιλήψεις των εργαζομένων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πυργιανάκη, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-06-24
    Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση της φιλοσοφίας της ποιότητας των συστημάτων διασφάλισης ποιότητας και ειδικότερα πώς αντιλαμβάνονται την έννοια της ποιότητας οι εργαζόμενοι στο τμήμα food beverage των ξενοδοχείων. ...
  • Η σημασία της διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας στη λειτουργία ενός παραγωγικού συστήματος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουτάντου, Μαργαρίτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-12-2014
    Ένα παραγωγικό σύστημα για να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά χρειάζεται κάποιους πόρους. Αυτοί είναι οι πρώτες ύλες, η ανθρώπινη εργασία, ο τεχνολογικός εξοπλισμός και το κεφάλαιο. Με το συνδυασμό αυτών των πόρων και μόνο ...
  • Η συγκριτική αξιολόγηση ως εργαλείο ανάπτυξης και βελτίωσης της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουράνου, Σταυρούλα; Λεμπιδάκη, Παυλίνα; Kouranou, Stavroula
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-02
    Η μέθοδος της Συγκριτικής Αξιολόγησης αποσκοπεί στον εντοπισμό των τρωτών σημείων στη λειτουργία μιας επιχείρησης, είτε με τη σύγκριση στο εσωτερικό της περιβάλλον, είτε με τη σύγκριση με λειτουργίες ανάλογης επιχείρησης, ...
  • Η χρήση συστημάτων διαχείρισης ποιότητας στο ξενοδοχειακό κλάδο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αλιαϊ, Καϊμέλα; Κριστολλάρι, Ιονίτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-17
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία ασχοληθήκαμε με την διερεύνηση της χρήσης συστημάτων διαχείρισης ποιότητας στο ξενοδοχειακό κλάδο. Για την ολοκλήρωση της εργασίας, πραγματοποιήθηκε πρωτογενής και δευτερογενής έρευνα. Η ...
  • Ηλεκτρονικές εφαρμογές ναυτιλίας. Έρευνα και μελέτη ισχύουσας κατάστασης στο λιμάνι του Πειραιά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παλιβάκου, Αλεξάνδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-05-2011
    Ο κύριος σκοπός της μελέτης αυτής είναι να καταγράψει τον αριθμο, το είδος και το εύρος των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, καθώς και τους παράγοντες που καθορίζουν την προσφορά και την ζήτηση τους στους ναυτιλιακούς οργανισμούς, ...
  • Ηλεκτρονική διακυβέρνηση και εφαρμογές των τεχνολογιών της πληροφορικής στη δημόσια διοίκηση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπαχαριάδου, Αννα; Φασιλάκη, Ζουμπουλία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση έχει στόχο τον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης με την εισαγωγή τεχνολογιών αιχμής και την ψηφιακή σύνδεση κυβερνητικών υποδομών πληροφοριακών συστημάτων, για την εξοικονόμηση πόρων & την ...
  • Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ με τη χρήση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τριχάκη, Κυριακή
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015
    Στη σημερινή εποχή, η βασικότερη πηγή πληροφορίας για το µέσο άνθρωπο αποτελείται απο το ∆ιαδίκτυο “Internet”. Ολοένα και περισσότεροι χρήστες καθημερινά ενημερώνονται απο το ∆ιαδίκτυο. Η ραγδαία ανάπτυξη των ιστοσελίδων ...
  • Καινοτομία, έρευνα και βιώσιμη ανάπτυξη: διερεύνηση της περιβαλλοντικής ευαισθησίας των πολιτών του Ηρακλείου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Ανδρουλάκη, Ευπραξία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-23
    Η διπλωματική αυτή εργασία μελετά την περιβαλλοντική ευαισθησία των πολιτών της πόλης του Ηρακλείου. Η μελέτη πραγματοποιείται με τη διεξαγωγή έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου προκειμένου να συλλεχθούν πραγματικά ...
  • Μέτρηση ικανοποίησης πελατών σε ξενοδοχειακή μονάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τριγκούμπ, Αλεξάντρου; Σεληνιωτάκης, Μάριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-11-14
    Η μελέτη της ικανοποίησης πελατών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι κάθε οργανισμού που στοχεύει στη βελτιστοποίηση των προιόντων και των υπηρεσιών του. Το συγκεκριμένο κομμάτι έχει μπει πρόσφατα χρονολογικά στις καθημερινότητες ...
  • Νέες τεχνολογίες και συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και βιώσιμης ανάπτυξης στον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σπιθάκη, Κατερίνα; Χαλκιάδακη, Κατερίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2009
    Τα περιβαλλοντικά προβλήματα κυριαρχούν σήμερα στους προορισμούς της Μεσογείου που δέχονται μαζικό τουρισμό πολλοί από τους επισκέπτες τους στο τέλος των διακοπών τους στον τόπο που επέλεξαν με περιβαλλοντικά κριτήρια, ...