• Περιγραφική μελέτη και έρευνα των νέων (15-18 ετών) της περιοχής της Ιεράπετρας και ο ρόλος του μάρκετινγκ και της διαφήμισης στην ζωή τους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βενιζέλου, Αλίκη; Κονταράκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Δερμιτζάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-12-2009
    Η νεολαία αποτελεί ένα κομμάτι το οποίο πάντα υποβάλλεται σε ελέγχους και έρευνες προκειμένου να βρεθούν κάποια στοιχεία τα οποία βοηθούν τους ερευνητές να προχωρήσουν σε κάποιες περαιτέρω εξελίξεις. Έτσι και το Marketing ...
  • Συχνότητα καισαρικής τομής. Αξιολόγηση και σχόλια για τις συχνότερες ενδείξεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικής
    Συγγραφείς: Λαζανάκη, Γαρυφαλιά; Ματαλλιωτάκη, Στυλιανή; Τσοκαταρίδου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αγγελάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-01-2013
    Οι λόγοι που μας έκαναν να επιλέξουμε τη συγκεκριμένη έρευνα είναι, πρώτα απ’ όλα, οι δύο εκ διαμέτρου αντίθετες «κατηγορίες» που αποδίδονται συχνά στους μαιευτήρες σχετικά με τη καισαρική τομή: 1.Οι συχνές και χωρίς ένδειξη ...
  • Υπηρεσίες σημασιολογικού ιστού για άρθρα σε blog.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Μαριδάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-27
    Η έλευση των νέων τεχνολογιών web και η έκρηξη της διαθέσιμης πληροφορίας σε απευθείας σύνδεση οδήγησε σε μια υπερφόρτωση πληροφοριών. Κατά τη διάρκεια αυτής της επανάστασης της πληροφορίας των blogs έχει γίνει σημαντική ...