Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "e-commerce"
Αποτελέσματα 21-40 από 154
-
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών υπηρεσιών παρουσίασης και πώλησης ακινήτων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-07-2009Το ηλεκτρονικό εμπόριο ή αλλιώς e-commerce είναι η παροχή αγαθών και υπηρεσιών, μέσω internet, συνήθως, έναντι αμοιβής. Συνδεόμαστε με μια ιστοσελίδα, η οποία προσφέρει κάποια συγκεκριμένη υπηρεσία, συμβουλευόμαστε τον ... -
Ανάπτυξη ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου γυναικείου ρουχισμού και μελέτη τεχνικών SEO.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-10-2012Με την συνεχή ανάπτυξη του διαδικτύου, όλο και περισσότερες εταιρίες και ιδιώτες στρέφονται στην δημιουργία διαδικτυακών καταστημάτων. Με αυτόν τον τρόπο έχουν πλεονεκτήματα όπως χαμηλότερο κόστος λειτουργίας, 24ωρη λήψη ... -
Ανάπτυξη πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπόριου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008Ως ηλεκτρονικό εμπόριο ορίζεται το εμπόριο που πραγματοποιείται με ηλεκτρονικά μέσα βασίζεται δηλαδή στην ηλεκτρονική μετάδοση δεδομένων. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί έκφανση των λεγόμενων υπηρεσιών εξ αποστάσεως. ... -
Ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος για ηλεκτρονικό εμπόριο
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-03-2015Στις σελίδες που ακολουθούν θα αναλύσω τα βήματα για τη δημιουργία και χρήση μιας σελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου. Σκοπός μου είναι η κατανόηση των τεχνολογιών και εφαρμογών οι οποίες είναι απαραίτητες για την δημιουργία της ... -
Ανάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008Στόχος της πτυχιακής είναι η μελέτη και η ανάπτυξη ενός δικτυακού τόπου ηλεκτρονικού λιανικού εμπορίου. Απαιτείται ειδική μελέτη για την ανταλλαγή δεδομένων (διαθέσιμα είδη και τιμοκατάλογος) μεταξύ του συστήματος ηλεκτρονικού ... -
Αναβάθμιση βασικών λειτουργιών on line shop για αγροτικά προϊόντα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-02-2015Στο πρώτο κομμάτι της πτυχιακής υλοποιείται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με την εφαρμογή Wordpress, το οποίο πουλάει αγροτικά προυνού, και ο κάθε χρήστης μπορεί να κάνει εγράφη, αναζήτηση και να ολοκληρώσει της αγορές του ... -
Αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και του ηλεκτρονικού εμπορίου στον χώρο των επιχειρήσεων - Ανάλυση απαιτήσεων δημιουργίας επιχειρηματικής ιστοσελίδας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-08-2012Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια μορφή επιχειρηματικότητας που ξεκίνησε τη δεκαετία του 1970, αλλά απέκτησε ιδιαίτερη άνθηση τα τελευταία είκοσι χρόνια λόγωτης ραγδαίας εξάπλωσης του διαδικτύου.Εμφανίζεται με τη μορφή ... -
Β2Β επιχειρείν. Η συμβολή του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-11-2010Η συνεχής εξέλιξη του Διαδικτύου έχει συμβάλει σημαντικά στην βελτίωση του τρόπου με τον οποίο κάθε επιχείρηση μπορεί να επικοινωνήσει, να βελτιώσει την εικόνα της στον επιχειρησιακό χώρο, να παρατηρήσει πώς οι ανταγωνιστές ... -
Βιβλιογραφική ανασκόπηση για το ψηφιακό νόμισμα bitcoin.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-27Η αλματώδης εξέλιξη της τεχνολογίας και η αύξηση του όγκου των διαδικτυακών συναλλαγών, οδήγησαν την οικονομία στη δημιουργία ψηφιακών νομισμάτων με σκοπό να γίνει μια μέθοδος αγοραπωλησίας, πληρωμών και συνεπώς μορφή ... -
Δημιουργία e-shop με Joomla
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-19Σκοπός της πτυχιακής αυτής είναι η μελέτη, η σχεδίαση και η υλοποίηση μίας διαδικτυακής εφαρμογής ενός ηλεκτρονικού καταστήματος εμπορίου ,με συσσωρευτές παντός είδους, τύπου e-shop. Στην εφαρμογή αυτή υπάρχει μία βάση ... -
Δημιουργία online - φαρμακείου
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-04-18Η ραγδαία εξέλιξη των τεχνολογιών που σχετίζονται με την δημιουργία δυναμικών ιστοσελίδων, σχεσιακών βάσεων δεδομένων και πληροφοριακών συστημάτων δίνει στους προγραμματιστές πολλές νέες δυνατότητες αλλά ταυτόχρονα αλλάζει ... -
Δημιουργία δυναμικής ιστοσελίδας ηλεκτρονικού βιβλιοπωλείου με τη χρήση του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου(CMS) Joomla.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-06-2015Το αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι η υλοποίηση μιας ιστοσελίδας και συγκεκριμένα ενός ηλεκτρονικού βιβλιοπωλείου. Για την πραγματοποίηση της ιστοσελίδας θα χρησιμοποιηθεί ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης ... -
Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-23Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με προϊόντα τεχνολογίας. Στις παρακάτω σελίδες περιγράφεται η διαδικασία ανάπτυξης του ηλεκτρονικού καταστήματος χρησιμοποιώντας ... -
Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με είδη ραφής και κεντήματος.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-04-2015Η συγκριμένη πτυχιακή εργασία στοχεύει στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με κύριο αντικείμενο πώλησης είδη ραφής και κεντήματος. Στις παρακάτω σελίδες περιγράφεται η διαδικασία ανάπτυξης ... -
Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος σε joomla.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2014Τα ηλεκτρονικά καταστήματα γίνονται μέρα με την μέρα όλο και πιο σημαντικά για την εξωστρέφεια μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων, σε όλο τον κόσμο. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι πρακτικά μια σελίδα στην οποία γίνονται ... -
Διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών της Ρόδου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-02Ο κλάδος της ελληνικής επιχειρηματικότητας, στη σύγχρονη εποχή, διαδραματίζεται όλο και περισσότερο μέσα από τον Παγκόσμιο Ιστό (World Wide Web, ή αλλιώς “www”). Η διείσδυση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών ... -
Διαδικτυακή διαφήμιση: η στάση των καταναλωτών στον Πειραιά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-29Η εργασία αυτή αναλύει την ιστορία της διαδικτυακής διαφήμισης καταλήγοντας στην στάση των καταναλωτών στο δήμο του Πειραιά. Αρχικά επιχειρείτε μια σύντομη περιγραφή της ιστορίας του διαδικτύου και ο προσδιορισμός των ... -
Διαδικτυακή διαφήμιση: η στάση των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2015Η Διαδικτυακή Διαφήμιση αποτελεί μια σχετικά νέα και ενδιαφέρουσα μορφή διαφήμισης και προώθησης, η οποία συνεχώς κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των διαφημιστών. Ποια είναι όμως η στάση που έχει το καταναλωτικό κοινό του ... -
Διαχείριση διαδικτυακού μάνατζμεντ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-25Η αλματώδης ανάπτυξη των διαδικτυακών εφαρμογών και όλων των συναφών τεχνολογιών έχει δώσει το κατάλληλο έδαφος για την ανάπτυξη του επιχειρηματικού πεδίου του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Οι επιχειρήσεις πάντα χρησιμοποιούν ... -
Διεθνές εμπόριο και τεχνολογία Ε.Ε.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-09-08Η παγκοσμιοποίηση είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει πώς το εμπόριο και η τεχνολογία έχουν μετατρέψει τον κόσμο σε ένα πιο συνδεδεμένο και αλληλεξαρτώμενο μέρος. Παρόλα αυτά, όμως, η παγκοσμιοποίηση δεν ...