• Ανάπτυξη ηλεκτρονικών υπηρεσιών παρουσίασης και πώλησης ακινήτων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καλλέργη, Ελένη-Μαρία; Φαναριώτη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-07-2009
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο ή αλλιώς e-commerce είναι η παροχή αγαθών και υπηρεσιών, μέσω internet, συνήθως, έναντι αμοιβής. Συνδεόμαστε με μια ιστοσελίδα, η οποία προσφέρει κάποια συγκεκριμένη υπηρεσία, συμβουλευόμαστε τον ...
  • Ανάπτυξη ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου γυναικείου ρουχισμού και μελέτη τεχνικών SEO.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μαθιουδάκη, Αντωνία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδουράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-10-2012
    Με την συνεχή ανάπτυξη του διαδικτύου, όλο και περισσότερες εταιρίες και ιδιώτες στρέφονται στην δημιουργία διαδικτυακών καταστημάτων. Με αυτόν τον τρόπο έχουν πλεονεκτήματα όπως χαμηλότερο κόστος λειτουργίας, 24ωρη λήψη ...
  • Ανάπτυξη πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπόριου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ρουμελιώτης, Αθανάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Ως ηλεκτρονικό εμπόριο ορίζεται το εμπόριο που πραγματοποιείται με ηλεκτρονικά μέσα βασίζεται δηλαδή στην ηλεκτρονική μετάδοση δεδομένων. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί έκφανση των λεγόμενων υπηρεσιών εξ αποστάσεως. ...
  • Ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος για ηλεκτρονικό εμπόριο

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μιχαλόπουλος, Μιχάλης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-03-2015
    Στις σελίδες που ακολουθούν θα αναλύσω τα βήματα για τη δημιουργία και χρήση μιας σελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου. Σκοπός μου είναι η κατανόηση των τεχνολογιών και εφαρμογών οι οποίες είναι απαραίτητες για την δημιουργία της ...
  • Ανάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σαλτσογλίδης, Άγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βασιλάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Στόχος της πτυχιακής είναι η μελέτη και η ανάπτυξη ενός δικτυακού τόπου ηλεκτρονικού λιανικού εμπορίου. Απαιτείται ειδική μελέτη για την ανταλλαγή δεδομένων (διαθέσιμα είδη και τιμοκατάλογος) μεταξύ του συστήματος ηλεκτρονικού ...
  • Αναβάθμιση βασικών λειτουργιών on line shop για αγροτικά προϊόντα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Τσαμόπουλος, Ευάγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-02-2015
    Στο πρώτο κομμάτι της πτυχιακής υλοποιείται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με την εφαρμογή Wordpress, το οποίο πουλάει αγροτικά προυνού, και ο κάθε χρήστης μπορεί να κάνει εγράφη, αναζήτηση και να ολοκληρώσει της αγορές του ...
  • Αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και του ηλεκτρονικού εμπορίου στον χώρο των επιχειρήσεων - Ανάλυση απαιτήσεων δημιουργίας επιχειρηματικής ιστοσελίδας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γέρου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-08-2012
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια μορφή επιχειρηματικότητας που ξεκίνησε τη δεκαετία του 1970, αλλά απέκτησε ιδιαίτερη άνθηση τα τελευταία είκοσι χρόνια λόγωτης ραγδαίας εξάπλωσης του διαδικτύου.Εμφανίζεται με τη μορφή ...
  • Β2Β επιχειρείν. Η συμβολή του ηλεκτρονικού εμπορίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαρκάκη, Σταματία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ανδριανάκη, Σταματία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-11-2010
    Η συνεχής εξέλιξη του Διαδικτύου έχει συμβάλει σημαντικά στην βελτίωση του τρόπου με τον οποίο κάθε επιχείρηση μπορεί να επικοινωνήσει, να βελτιώσει την εικόνα της στον επιχειρησιακό χώρο, να παρατηρήσει πώς οι ανταγωνιστές ...
  • Βιβλιογραφική ανασκόπηση για το ψηφιακό νόμισμα bitcoin.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βασμαριδάκη, Ευθυμία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-27
    Η αλματώδης εξέλιξη της τεχνολογίας και η αύξηση του όγκου των διαδικτυακών συναλλαγών, οδήγησαν την οικονομία στη δημιουργία ψηφιακών νομισμάτων με σκοπό να γίνει μια μέθοδος αγοραπωλησίας, πληρωμών και συνεπώς μορφή ...
  • Δημιουργία e-shop με Joomla

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Φρουζή, Αικατερίνη; Τζιμόπουλος, Θεόδωρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-19
    Σκοπός της πτυχιακής αυτής είναι η μελέτη, η σχεδίαση και η υλοποίηση μίας διαδικτυακής εφαρμογής ενός ηλεκτρονικού καταστήματος εμπορίου ,με συσσωρευτές παντός είδους, τύπου e-shop. Στην εφαρμογή αυτή υπάρχει μία βάση ...
  • Δημιουργία online - φαρμακείου

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Τσατσάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-04-18
    Η ραγδαία εξέλιξη των τεχνολογιών που σχετίζονται με την δημιουργία δυναμικών ιστοσελίδων, σχεσιακών βάσεων δεδομένων και πληροφοριακών συστημάτων δίνει στους προγραμματιστές πολλές νέες δυνατότητες αλλά ταυτόχρονα αλλάζει ...
  • Δημιουργία δυναμικής ιστοσελίδας ηλεκτρονικού βιβλιοπωλείου με τη χρήση του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου(CMS) Joomla.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μπουντάκης, Εμμανουήλ; Βλαμάκης, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-06-2015
    Το αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι η υλοποίηση μιας ιστοσελίδας και συγκεκριμένα ενός ηλεκτρονικού βιβλιοπωλείου. Για την πραγματοποίηση της ιστοσελίδας θα χρησιμοποιηθεί ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης ...
  • Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μητσέας, Παναγιώτης; Σκουλατάκη, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-23
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με προϊόντα τεχνολογίας. Στις παρακάτω σελίδες περιγράφεται η διαδικασία ανάπτυξης του ηλεκτρονικού καταστήματος χρησιμοποιώντας ...
  • Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με είδη ραφής και κεντήματος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Πατσάκης, Χριστόφορος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδουράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-04-2015
    Η συγκριμένη πτυχιακή εργασία στοχεύει στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με κύριο αντικείμενο πώλησης είδη ραφής και κεντήματος. Στις παρακάτω σελίδες περιγράφεται η διαδικασία ανάπτυξης ...
  • Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος σε joomla.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ματσάγκος, Ηρακλής-Χρήστος; Mαυρόπουλος, Βασίλειος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μανιφάβας, Χαράλαμπος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2014
    Τα ηλεκτρονικά καταστήματα γίνονται μέρα με την μέρα όλο και πιο σημαντικά για την εξωστρέφεια μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων, σε όλο τον κόσμο. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι πρακτικά μια σελίδα στην οποία γίνονται ...
  • Διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών της Ρόδου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Κανάκη, Αλεξία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-02
    Ο κλάδος της ελληνικής επιχειρηματικότητας, στη σύγχρονη εποχή, διαδραματίζεται όλο και περισσότερο μέσα από τον Παγκόσμιο Ιστό (World Wide Web, ή αλλιώς “www”). Η διείσδυση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών ...
  • Διαδικτυακή διαφήμιση: η στάση των καταναλωτών στον Πειραιά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπραΐμη, Αθηνά
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-29
    Η εργασία αυτή αναλύει την ιστορία της διαδικτυακής διαφήμισης καταλήγοντας στην στάση των καταναλωτών στο δήμο του Πειραιά. Αρχικά επιχειρείτε μια σύντομη περιγραφή της ιστορίας του διαδικτύου και ο προσδιορισμός των ...
  • Διαδικτυακή διαφήμιση: η στάση των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καπετανάκη, Αμαλία; Μανιώρου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2015
    Η Διαδικτυακή Διαφήμιση αποτελεί μια σχετικά νέα και ενδιαφέρουσα μορφή διαφήμισης και προώθησης, η οποία συνεχώς κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των διαφημιστών. Ποια είναι όμως η στάση που έχει το καταναλωτικό κοινό του ...
  • Διαχείριση διαδικτυακού μάνατζμεντ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Θεοδωράκης, Ιωάννης; Τσοπανίκος, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-25
    Η αλματώδης ανάπτυξη των διαδικτυακών εφαρμογών και όλων των συναφών τεχνολογιών έχει δώσει το κατάλληλο έδαφος για την ανάπτυξη του επιχειρηματικού πεδίου του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Οι επιχειρήσεις πάντα χρησιμοποιούν ...
  • Διεθνές εμπόριο και τεχνολογία Ε.Ε.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Λέπουρι, Κλετιάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Σκουλουδάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-09-08
    Η παγκοσμιοποίηση είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει πώς το εμπόριο και η τεχνολογία έχουν μετατρέψει τον κόσμο σε ένα πιο συνδεδεμένο και αλληλεξαρτώμενο μέρος. Παρόλα αυτά, όμως, η παγκοσμιοποίηση δεν ...