• Η διατήρηση πελατών στην βιώσιμη πελατών στην βιώσιμη ανάπτυξη μίας επιχείρησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Δημοπούλου, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωτρτζάκη, Αλεξία Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014
    Σκοπός αυτής της εργασίας υπήρξε η ανάγκη για βελτίωση της οικονομικής κατάστασης, στην οποία βρίσκονται οι Ελληνικές επιχειρήσεις, μέσω της διατήρησης των πελατών. Για τον σκοπό αυτό παρακάτω δίνονται ορισμοί, προσεγγίσεις, ...
  • Η σημασία διατήρησης πελατών για τη βιώσιμη ανάπτυξη μίας επιχείρησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Τσέλιος, Βασίλειος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωτρτζάκη, Αλεξία Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-10-2014
    Η παρούσα εργασία έχει σαν σκοπό την εξαγωγή αποτελεσμάτων μέσα από τη συλλογή και ανάλυση στοιχείων της αγοράς. Τα στοιχεία αυτά προέρχονται από ενεργές επιχειρήσεις στο νησί της Ρόδου, και συμβάλουν στην ανάλυση των ...