• Η διαφήμιση στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο: από τη θεωρία στην πράξη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Τσάλη, Πολυξένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ορφανός, Ιωάννης; Ψυχαράκη, Ουρανία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2010
    Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται μια εκτενής αναφορά στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο ως διαφημιστικά μέσα και αφού προηγηθεί η παρουσίαση της διαφημιστικής εταιρίας και ο τρόπος λειτουργίας της, θα ανακαλύψουμε όλα ...
  • Η σχέση των ανεξάρτητων δισκογραφικών εταιριών με τις πολυεθνικές στο μεταβιομηχανικό μοντέλο παραγωγής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Κολυβά, Ευδοκία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ψυχαράκη, Ουρανία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-02-2012
    Η παρούσα εργασία εξετάζει τη σχέση των ανεξάρτητων δισκογραφικών εταιριών με τις τέσσερις μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες: Sony BMG, Universal Music Group, EMI και Warner Music Group. Επίσης γίνεται μια προσπάθεια διερεύνησης ...
  • Οι επιπτώσεις της διαδικτυακής πειρατείας στη μουσική βιομηχανία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Ζώτου, Έλενα Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ψυχαράκη, Ουρανία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-08-2011
    Οι αναφορές στην ακόλουθη εργασία καλύπτουν ένα πολύ μικρό μέρος της κατανόησης της έννοιας της πνευματικής ιδιοκτησίας, τα όριά της και οι επιπτώσεις της εκμετάλλευσής της. Το θέμα της εργασίας είναι: «Οι επιπτώσεις της ...
  • Το marketing των μουσικών επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Τσακωνιάτης, Μάνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ψυχαράκη, Ουρανία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-01-2010
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στη διαδικασία αυτή που ακολουθεί μια δισκογραφική εταιρεία προκειμένου να αναδείξει έναν καλλιτέχνη. Μέσα από την ανάλυση που πραγματοποιείται, παρουσιάζονται όλα τα στάδια που έχουν ...