• Η εταιρική κοινωνική ευθύνη και το πράσινο μάρκετινγκ στα πλαίσια της εταιρείας Α.Ε.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σκλαβουνάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Αστρουλάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-12-19
    Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας εξετάζεται η έννοια του πράσινου Marketing, και θα ήταν ορθό να συνδυάσουμε την έννοια αυτή με την έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης καθώς οι εταιρείες είναι απαραίτητο να εφαρμόζουν ...
  • Ηλεκτρονική διακυβέρνηση και οι επιπτώσεις της στην ελληνική οικονομία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Καραγιάννη, Μιχαέλα; Φρουδαράκη, Δήμητρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αστρουλάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-20
    Στην παρούσα εργασία αναλύεται ένα πολύ σημαντικό θέμα, αυτό της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, που τα τελευταία χρόνια έχει γίνει συνήθεια και έχει μπει στην καθημερινή ζωή των πολιτών τόσο της Ελλάδας όσο και της Ευρώπης. ...
  • Ηλεκτρονική διακυβέρνηση: προσεγγίσεις και εφαρμογές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αυγουστάκης, Ιωάννης; Δινέρης, Ελευθέριος; Σαλιάϊ, Άγκερτ
    Επιβλέπων καθηγητής: Αστρουλάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-08
    Ηλεκτρονική διακυβέρνηση είναι η σύνθετη τάση των κυβερνήσεων σε όλα τα επίπεδα της διοίκησης και της αποκέντρωσης με την πρόσβαση των πολιτών στα δημόσια ζητήματα, που σκοπό έχει την προαγωγή: (α) καλύτερης και πιο ...
  • Μάρκετινγκ και συναισθηματική νοημοσύνη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ρουμελιωτάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αστρουλάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-25
    Η Συναισθηματική Νοημοσύνη (Emotional Intelligence - EQ) είναι ένα νέο πεδίο στην επιστήμη της ψυχολογίας με επιρροή στις προσεγγίσεις του Μάρκετινγκ. Το πεδίο της συναισθηματικής νοημοσύνης έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον, ...
  • Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βαλσαμοπούλου, Αντωνία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αστρουλάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, και της εν γένει λειτουργίας του ως ένα εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα. Ο βασικός προβληματισμός έγκειται στο γεγονός ...