• Διαχείριση κινδύνων σε περιόδους οικονομικής ύφεσης. Μελέτη περίπτωσης Shell.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Zώη, Αθηνά
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-03-27
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της φοίτησης στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Κρήτης (Παράρτημα Αγίου Νικολάου). Στόχος της εργασίας είναι να αναδείξει γεγονότα που έχουν συμβεί στο χρονικό της ...
  • Διερεύνηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή σε περιόδους οικονομικής ύφεσης: Η περίπτωση της ελληνικής οικονομίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σπούνου, Μαρία-Ελένη; Τριπολιτσιώτης, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-09-2015
    Στην παρούσα εργασία θα επιδιώξουμε να περιγράψουμε με σαφήνεια το πώς συμπεριφέρεται ο καταναλωτής σε περιόδους κρίσης. Κεντρικός πυλώνας της μελέτης μας θα είναι η ανάδειξη της συμπεριφοράς του καταναλωτή στην Ελλάδα. ...
  • Διερεύνηση της τυπολογίας του «νεόπτωχου» Έλληνα καταναλωτή. Μια κριτική αποτίμηση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αγγελάκη, Αθανασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να αναλύσει τον τρόπο που επιδρά η σημερινή οικονομική κρίση στη συμπεριφορά και την ψυχολογία του Έλληνα καταναλωτή και να περιγράψει τον τύπο της νέας τάξης του «νεόπτωχου», αναλύοντας ...
  • Επισκόπηση των οικονομικών και πολιτικών εξελίξεων στην ελληνική οικονομία από το 1980 έως και το 2010.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Κορναράκη, Βιβή
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-13
    Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στο να περιγράψει τις οικονομικές και τις πολιτικές εξελίξεις που έλαβαν χώρα στην Ελλάδα από το 1980 έως και το 2010, από την έναρξη δηλαδή μιας νέας πολιτικά εποχής πολιτικά για την Ελλάδα και ...
  • Εταιρική κοινωνική ευθύνη: Ηθικό επιχειρείν ή μέσο εξαγνισμού;

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ζαφείρη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-03-2012
    Με τον όρο εταιρική κοινωνική ευθύνη νοείται η προσπάθεια των επιχειρήσεων να ενσωματώσουν τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές τους ανησυχίες στις δραστηριότητες και στις επαφές τους με τα ενδιαφερόμενα μέρη (stakeholders). ...
  • Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην επιστήμη του μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σεληνιωτάκης, Δημήτρης; Θεωδόρου, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γιώργος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014
    Η παρούσα μελέτη έγινε στα πλαίσια εκπόνησης της πτυχιακής μας εργασίας και σκοπό είχε να προσεγγισθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η επιρροή της οικονομικής κρίσης στη φιλοσοφία Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Αρχικά, η έρευνα ...
  • Η εταιρική κοινωνική ευθύνη: Από την ηθική της επιχείρησης στον κοινωνικό συμβολισμό. Η περίπτωση της Wind.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουρή, Αναστασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-03-2012
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής αποτελεί η εννοιολογική και κριτική διερεύνηση της έννοιας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ως την από τις πλέον σημαντικότερες αναλυτικές κατηγορίες του σύγχρονου μάρκετινγκ. Σύμφωνα με τη ...
  • Ο ρόλος και η σημασία του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ): η περίπτωση της Κύπρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χαραλάμπους, Αθανασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-11-2011
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι αφενός η θεωρητική διερεύνηση του ρόλου και της σημασίας του μάρκετινγκ στη λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και αφετέρου η εμπειρική εφαρμογή των θεωρητικών αναλυτικών κατηγοριών ...
  • Στρατηγικές και τεχνικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην εποχή της οικονομικής κρίσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δαμουλάκη, Μαριάνθη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να μελετηθεί κατά πόσο έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Αρχικά αναλύεται ο όρος «οικονομική κρίση» και γίνεται μια εκτενής αναφορά στη χρηματοπιστωτική ...