• Η ιστορία και το μέλλον της τηλεοπτικής διαφήμισης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φλοκκά, Χρυστάλλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Η διαφήμιση αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους κλάδους της ανάπτυξης της αγοράς στις μέρες μας. Υπάρχει μια πληθώρα μέσων τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προωθηθεί η διαφήμιση. Στα πλαίσια της εργασίας αυτής ...