Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Panagiotakis, Konstantinos"
Αποτελέσματα 1-20 από 40
-
Ανάλυση mobile apps που χρησιμοποιούνται στα πανεπιστήμια.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-09-19Τα mobile apps αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των πανεπιστημίων αφού προσφέρουν μια πληθώρα πλεονεκτήματα σε φοιτητές αλλά και ακαδημαϊκό προσωπικό. Οι εφαρμογές αυτές είναι σχεδιασμένες με σκοπό να εμπλουτίσουν την εμπειρία ... -
Ανάλυση και αξιολόγηση των διαφημιστικών βίντεο με βάση το περιεχόμενό τους.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-02-2010Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας και τις συνεχείς καινοτομίες που εφαρμόζονται στον τομέα της πληροφορικής και της βιομηχανίας δεν μπορούσε να μην επηρεαστεί και ο διαφημιστικός τομέας. Αφού πλέον η διαφήμιση είναι ένα ... -
Ανάλυση στρατηγικής marketing στο internet τριών κορυφαίων εταιριών καλλυντικών στον κόσμο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-12-2011Οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κι ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, κάθε ... -
Ανάλυση τρόπων διαφήμισης τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων - η εξέλιξή τους στο χρόνο και επιπλέον μελέτη της διείσδυσης του internet.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-06-2011Ο τουρισμός μιας χώρας οφείλει να είναι ποιοτικός. Για να είναι κάτι τέτοιο δυνατό θα πρέπει να εξασφαλίζονται ορισμένες προϋποθέσεις. Η διαφήμιση είναι η πρώτη και απαραίτητη προϋπόθεση, η οποία αφορά στην προβολή της ... -
Ανάπτυξη animation ρεαλιστικής ανθρώπινης κίνησης με τη χρήση του Adobe Flash.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-07-2011Το Flash Animation είναι ένα πολύπλευρο εργαλείο διαφήμισης και αποτελεί αδιαμφισβήτητα έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Η δυνατότητα να εμψυχώνει και να ζωντανεύει το διαφημιστικό ... -
Αξιολόγηση animation για e-marketing και ανάπτυξη animation με χρήση του adobe flash για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-09-2009Η διαφήμιση στο internet δεν θα αντικαταστήσει τα παραδοσιακά μέσα, θα τα συμπληρώσει (Jeff I. Richards – US Advertising Professor). Ένας τρόπος επίτευξης αυτού που εξαπλώνεται ολοένα και περισσότερο στις μέρες μας είναι ... -
Γενικοί κανόνες κοστολόγησης διαφημίσεων (banners σε flash) σε σχέση με τις διαστάσεις και τη θέση τους σε ιστοσελίδες και αναπαράσταση αποτελεσμάτων με animation στο flash.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-01-2013Η παρούσα εργασία καλείται να αναλύσει τη διαφημιστική επικοινωνία όπως αυτή εξελίσσεται στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα την χρήση των πολυμεσικών εφαρμογών (flash banners) στην ηλεκτρονική διαφήμιση και την κοστολόγηση ... -
Έξυπνες εφαρμογές Mobile app με στόχο την αντικατάσταση παραδοσιακών μέσων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-23Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αναφέρεται στην αντικατάσταση των παραδοσιακών μέσων με νέες σύγχρονες εφαρμογές και στην ανάπτυξη μιας mobile εφαρμογής. Αρχικά γίνεται προσπάθεια να κατανοήσει ο αναγνώστης ... -
Εξυπηρέτηση πελατών μέσω Mobile app στις επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-03-23Τα τελευταία χρόνια βιώνουμε μία επανάσταση των έξυπνων κινητών τηλεφώνων (smart phones) τα οποία ενσωματώνουν πλέον δυνατότητες που δεν υπάρχουν στα συμβατικά κινητά τηλέφωνα. Τα λειτουργικά συστήματα των συσκευών αυτών ... -
Η αναζήτηση στα social media και η χρήση της στην διαφήμιση και το marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2012Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι να παραθέσει και να αναλύσει την παρουσία της λειτουργίας αναζήτησης στα Social Media καθώς και της χρήσης της στην διαφήμιση και στο Μάρκετινγκ. Προκειμένου να διεξαχθεί μια ... -
Η εξέλιξη και η συνεισφορά της ηλεκτρονικής διαφήμισης στην ανάπτυξη εταιρειών. Η περίπτωση της Κύπρου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011Η ιστορία της διαφήμισης ξεκίνησε από πολλά χρόνια πριν. Αφότου ξεκίνησε η διαδικασίας της αγοραπωλησίας οι επιχειρηματίες, έχουν ως σκοπό τους να βρουν ένα τρόπο για να πουλήσουν τα προϊόντα ή της υπηρεσίες που προσφέρουν. ... -
Η εξέλιξη στον χρόνο των ηλεκτρονικών καταστημάτων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18Την τελευταία δεκαετία το διαδίκτυο, εκτός από μέσο εύρεσης πληροφοριών και επικοινωνίας, έχει εξελιχθεί σε ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις. Πιο συγκεκριμένα οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να διαφημίσουν ... -
Η χρήση και η ιστορική εξέλιξη της αφίσας στη διαφήμιση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014Η αφίσα στη παλαιότερη της μορφή σχεδιάζονταν στο χέρι από ζωγράφους όπως και η διαφήμιση και στη πορεία βελτιώνονταν συνεχώς γιατί την είχαν αναλάβει επαγγελματίες γραφίστες. Τα τελευταία χρονιά η εξέλιξη της είναι μέσω ... -
Η χρήση μουσικής και χρώματος σε ιστοσελίδες και η επίδρασή τους στον επισκέπτη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-09-2015Από το 1993 που δημιουργήθηκε και δόθηκε στη δημοσιότητα η πρώτη ιστοσελίδα η εικόνα του παγκόσμιου ιστού έχει αλλάξει και η χρήση του έχει εξαπλωθεί πολύ. Ενώ στην αρχή η ιδέα δημιουργίας του ήταν να χρησιμεύει στην ... -
Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στα τηλεοπτικά μέσα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-10-2015Ο αστραπιαίος ρυθμός με τον οποίο μεταβάλλονται οι σημερινές κοινωνίες όσον αφορά τη μετάδοση και διάχυση των πληροφοριών και γεγονότων και γενικότερα του τρόπου ζωής, δημιουργεί την επιτακτική ανάγκη για προσαρμογή και ... -
Η χρήση των κοινωνικών δικτύων ως μέσο προώθησης επιχειρήσεων και η εφαρμογή τους για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-10-16Η συγκεκριμένη εργασία ασχολήθηκε με το ζήτημα της χρήσης των κοινωνικών δικτύων ως προωθητικό μέσο επιχειρήσεων και με την εφαρμογή τους για το τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου. Ολοκληρώθηκε μέσα από επτά ... -
Η χρήση των πολυμέσων στην προώθηση της επιχείρησης και ανάπτυξη διαφημιστικού video / animation για την προώθηση του τμήματος διοίκησης επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-10-2015Τη τελευταία δεκαετία με την ανάπτυξη κατάλληλων τεχνολογιών (όπως το flash) και τη βελτίωση των επιδόσεων-δυνατοτήτων των υπολογιστών και του διαδικτύου έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούνται εκτός από δισδιάστατα (2-Δ) ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω κινητών τηλεφώνων, μελέτη για την ασφάλεια των συναλλαγών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-10-2009Οι αλματώδεις εξελίξεις στο διαδίκτυο και κατά συνέπεια στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχουν αντίκτυπο στην καθημερινότητά μας. Η θέση και ο χρόνος δεν είναι πλέον εμπόδιο για τις συναλλαγές μας. Παρόλα αυτά οι καταναλωτές ... -
Ικανοποίηση πελατών και μέθοδοι αύξησης πελατολογίου, μελέτη για την περίπτωση των φαρμακείων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-09-2015Οι καταναλωτές των φαρμακείων από το όποιο προμηθεύονται τα φαρμακευτικά προϊόντα που χρειάζονται δέχονται την επιρροή από έναν αριθμό χαρακτηριστικών και παραγόντων του φαρμακείου τα οποία και ξεχωρίζουν ως σημαντικά. Η ... -
Μελέτη 3-Δ διαφημίσεων στο διαδίκτυο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015Σκοπός της παρούσας πτυχιακής ήταν η διερεύνηση των τεχνολογιών τρισδιάστατης αναπαράστασης και η εφαρμογή τους στο διαδίκτυο. Η διαφήμιση στο διαδίκτυο φέρνει άμεσα αποτελέσματα αν έχουμε τις γνώσεις ή τους συνεργάτες για ...