Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Zerva, Magdalini-Violetta"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Η στρατηγική προώθησης των κινηματογραφικών ταινιών: Εργαλεία και τακτικές της παγκόσμιας βιομηχανίας κινηματογράφου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012Ο σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν να παρουσιαστούν και να αναλυθούν τα μέσα και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για την προώθηση μιας κινηματογραφικής παραγωγής. Στο κεφάλαιο της ... -
Κειμενογραφία διαφήμισης: Η σημασία των λέξεων και του διαφημιστικού κειμένου, σλόγκαν και τίτλοι από διαφημίσεις στην Ελλάδα και ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό κείμενο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2008Ο σκοπός της έρευνας που πραγµατοποιήθηκε ήταν να κατανοηθεί το κατά πόσο σηµαντική είναι η κειµενογραφία γενικά στη διαφήµιση, ο ρόλος του κειµενογράφου, τι θέλει να πετύχει όταν γράφει ένα κείµενο, όταν δηµιουργεί ένα ... -
Το viral marketing στην Ελλάδα: αξιολόγηση και προοπτικές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-12-2009Ο σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν αρχικά να κατανοηθεί ο ορισμός του viral marketing αφού είναι ένα νέο φαινόμενο για την ελληνική αγορά και να αξιολογηθεί. Στο κεφάλαιο της βιβλιογραφικής ...