• Το πράσινο μάρκετινγκ στην ελληνική βιομηχανία ένδυσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δράκου, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Zoυγανέλη, Στάθια
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2012
    Τα τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί σημαντική αύξηση του ενδιαφέροντος για το περιβάλλον. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές έχουν στραφεί σε πιο οικολογικά προϊόντα, με αποτέλεσμα να στραφούν περισσότερες επιχειρήσεις στο ...