• Η διατήρηση πελατών στην βιώσιμη πελατών στην βιώσιμη ανάπτυξη μίας επιχείρησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Δημοπούλου, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωτρτζάκη, Αλεξία Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014
    Σκοπός αυτής της εργασίας υπήρξε η ανάγκη για βελτίωση της οικονομικής κατάστασης, στην οποία βρίσκονται οι Ελληνικές επιχειρήσεις, μέσω της διατήρησης των πελατών. Για τον σκοπό αυτό παρακάτω δίνονται ορισμοί, προσεγγίσεις, ...