• Μελέτη διαδραστικού μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Διαμαντάκος, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-09
    Το διαδραστικό μάρκετινγκ αποτελεί μια μεταστροφή από περισσότερο παραδοσιακές μονόδρομες μορφές επικοινωνιών μάρκετινγκ σε περισσότερο αμφίδρομα μοντέλα επικοινωνίας, τα οποία ενθαρρύνουν το διάλογο μεταξύ μιας εταιρίας ...