Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Ζωγοπούλου, Μαρία"
-
Νευρομάρκετινγκ, η ψυχολογία του καταναλωτή και η σχέση με το digital marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς: Ζωγοπούλου, Μαρία
Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-17Για δεκαετίες, τα τμήματα μάρκετινγκ των επιχειρήσεων προσπαθούσαν να κατανοήσουν τα κίνητρα πίσω από την πρόθεση αγοράς που εκφράζει ο καταναλωτής. Τι κάνει ένα προϊόν να ξεχωρίζει και να το ζητάνε όλοι; Τι σκέφτονται και ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες