• Χρήση της δομής των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ζευκίλης, Γεώργιος; Θανασιά, Δήμητρα; Μεχίλλι, Ευγενία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-14
    Η κοινωνική δικτύωση στο διαδίκτυο είναι ένα αρκετά επίκαιρο και δυναμικό φαινόμενο, το οποίο έχει ξεπεράσει τα όρια της μόδας και τείνει να γίνει πλέον κοινωνικό. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σήμερα με την ευρεία έκταση ...