• Παρεχόμενο επίπεδο προσφοράς υπηρεσιών μάρκετιγκ από τις ελληνικές τράπεζες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Τζανάκης, Χαρίτων
    Επιβλέπων καθηγητής: Ματαλλιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-08-2012
    Η εργασία αυτή έχει ως στόχο να παρουσιάσει αναλυτικά αφενός την κατανόηση των κυριότερων χαρακτηριστικών των τραπεζών μέσω των υπηρεσιών που προσφέρουν και αφετέρου την καταγραφή και ανάλυση του παρεχόμενου επιπέδου ...