• Web 2.0 κοινωνική πλατφόρμα και ανάπτυξη του ιογενούς μάρκετινγ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Λουδάρος, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδουράκης, Γιώργος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-05-2010
    Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία καλούμαστε να βελτιώσουμε τις εγγενείς ρουτίνες μιας κοινωνικής πλατφόρμας, με στόχο την βελτίωση του γραφικού περιβάλλοντος χρήστη και απώτερο στόχο την αξιοποίηση της έννοιας του viral ...