• Μάρκετινγκ - MIX τραπεζών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βασιλειάδη, Κατερίνα; Μιχελινάκης, Ευτύχιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σηφάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-02-2009
    Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται και αναπτύσσεται το περιβάλλον λειτουργίας των ελληνικών τραπεζών μέσα από μια σειρά πράξεων που πρέπει να ακολουθήσουν με στόχο την διαφοροποίησή τους από τους άλλους πιστωτικούς ...