Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Svana, Stavroula"
-
Το viral marketing στην Ελλάδα: αξιολόγηση και προοπτικές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Σβανά, Σταυρούλα
Επιβλέπων καθηγητής: Ζέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέττα
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-12-2009Ο σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν αρχικά να κατανοηθεί ο ορισμός του viral marketing αφού είναι ένα νέο φαινόμενο για την ελληνική αγορά και να αξιολογηθεί. Στο κεφάλαιο της βιβλιογραφικής ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες