• Το marketing των μουσικών επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Τσακωνιάτης, Μάνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ψυχαράκη, Ουρανία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-01-2010
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στη διαδικασία αυτή που ακολουθεί μια δισκογραφική εταιρεία προκειμένου να αναδείξει έναν καλλιτέχνη. Μέσα από την ανάλυση που πραγματοποιείται, παρουσιάζονται όλα τα στάδια που έχουν ...