• Ικανοποίηση των πολιτών του Ηρακλείου από τα ΚΕΠ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κόκκαλης, Αθανάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-07-2015
    Σκοπός σύνταξης της παρούσας έρευνας είναι η εύρεση ,μέτρηση και αποτύπωση της λαμβανόμενης ικανοποίησης των πολιτών του Ηρακλείου από τα κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών (ΚΕΠ) . Το δείγμα αποτελείται από εκατο(100) πολιτες του ...
  • Μέτρηση ικανοποίησης των πελατών σε πραγματικό εργασιακό περιβάλλον.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αφραθιανάκης, Μύρωνας
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκιαδάκης, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-06-2013
    Ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των πελατών σε ένα πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον. Στις μέρες μας, η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ...
  • Μέτρηση παρεχόμενης ποιότητας δημόσιων υπηρεσιών στον πολίτη. Η περίπτωση των ΚΕΠ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αμερικάνας, Παντελής; Χατζηνικόλας, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μπορμπουδάκη, Ελένη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-10-2014
    Σκοπός της παρούσης μελέτης είναι να διερευνήσει την ικανοποίηση των πολιτών από τους δημόσιους οργανισμούς. Η εργασία ολοκληρώνεται μέσα από έξι κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αναλύει τους δημόσιους οργανισμούς αποσαφηνίζοντας ...