• Marketing αθλητικού προϊόντος : η περίπτωση του κλασικού μαραθωνίου Αθηνών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κατσουλάκη, Δήμητρα; Θεοχάρη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Καραγιαννίδης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-05-2015
    Ο αθλητισµός σήµερα ελκύει το ενδιαφέρον σηµαντικής µερίδας του πληθυσμού των αναπτυγμένων κοινωνιών. Το αθλητικό µάρκετινγκ είναι µία καινούργια περιοχή για επιστηµονική µελέτη και διεκδικεί µια ιδιαίτερη επιστηµονική και ...