Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "Σαντορίνη"
Αποτελέσματα 1-11 από 11
-
Αξιολόγηση καθαρών σειρών αρακά θήρας (Lathyrus sativus) έναντι του Bymv.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Βιολογικών Θερμοκηπιακών Καλλιεργειών και Ανθοκομίας
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-05-2009Η καλλιέργεια του αρακά Θήρας είναι μια παραδοσιακή καλλιέργεια της νησιωτικής αιγαιοπελαγίτικης χώρας. Η παραγόμενη φάβα που καταναλώνεται ευρέως στη χώρα μας, στηρίζεται αποκλειστικά στην αξιοποίηση τοπικών σπορομερίδων ... -
Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού σε Κρήτη και Θήρα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-02-2015Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, ασχοληθήκαμε με το θέμα των ειδικών εναλλακτικών μορφών τουρισμού στα νησιά Κρήτη και Σαντορίνη. Στόχος της εργασίας είναι να εξετάσουμε όσο πιο αντικειμενικά και ρεαλιστικά γίνεται, την ... -
Η πολιτιστική κληρονομιά μια νέα μορφή τουρισμού: το παραδειγμα της Σαντορίνης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-05-2009Στον εναλλακτικό τουρισμό σημαντική θέση κατέχει η πολιτιστική μας κληρονομιά και όπως -έλεγε η αείμνηστη Μελίνα Μερκούρη «Η πολιτιστική μας κληρονομιά είναι ταυτόχρονα η ευτυχία και η δυστυχία της χώρας μας. Ευτυχία γιατί ... -
Η στάση των καταναλωτών της Σαντορίνης απέναντι στις διαδικτυακές διαφημίσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-11-01Το μεγαλύτερο προϊόν ή υπηρεσία στον κόσμο δεν θα κερδίσει χρήματα αν οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει, γι 'αυτό οι διαφημίσεις θεωρούνται τόσο σημαντικές. Μια διαφήμιση είναι μια ηχητική ή οπτική μορφή επικοινωνίας ... -
Θρησκευτικός τουρισμός η περίπτωση της Σαντορίνης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-02-2009Η αλληλεξάρτηση της θρησκείας και του ανθρώπου εφόσον απασχολεί τα γνωστικά επίπεδα του ανθρώπου είναι δυνατόν να ενδιαφέρει και την επιχειρηματική δραστηριότητα που διαμορφώνουν αυτά. Στην εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια ... -
Καταναλωτική συμπεριφορά στα προϊόντα οίνου. Η περίπτωση της Σαντορίνης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-12-2015Η αγορά του οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη, ενώ οι προτιμήσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στα προϊόντα είναι οίνου επηρεάζονται απο πολλούς παράγοντες. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ... -
Ο ιαματικός τουρισμός και η ανάπτυξη του στην περίπτωση της Σαντορίνης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-03-2012Η παρούσα εργασία παρουσιάζει την μορφή του ιαματικού τουρισμού και την ανάπτυξη αυτού στο νησί της Σαντορίνης. Προτείνονται τρόποι και σχέδιο ανάπτυξης με προστασία στο περιβάλλον αλλά και με στόχο την επιμήκυνση της ... -
Συμβατική και βιολογική καλλιέργεια αμπελιού στη Σαντορίνη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Φυτικής Παραγωγής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-02-2011Στην εργασία αυτή γίνεται αναφορά στην βιλογική και συμβατική καλλιέργεια του αμπελιού στην σαντορίνη για τις ποικιλίες αθήρι ασύρτικο Μαυρούδη, καθώς και στα Οινοποιεία της -
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην στρατηγική μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: η περίπτωση της Σαντορίνης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-22Η παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις της Σαντορίνης. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για το Μάρκετινγκ γενικά όσο ... -
Υλοποίηση ιστοσελίδας τουριστικού οδηγού για το νησί της Σαντορίνης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-04-2015Στην παρούσα εργασία πραγματοποιήσαμε την ανάπτυξη ενός συστήματος διαχείρισης για ένα τουριστικό οδηγό για το νησί της Σαντορίνης. Αρχικώς, κάναμε την εγκατάσταση των αναγκαίων προγραμμάτων που μας βοηθάνε να υποστηρίξουμε ... -
Χρήση συστημάτων διαχείρισης ποιότητας σε ξενοδοχειακές μονάδες της Θήρας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-06-2015Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας και η χρήση τους στις επιχειρήσεις γενικότερα και στα ξενοδοχεία ειδικότερα. Στο πρώτο κεφάλαιο θα γίνει εννοιολογική προσέγγιση του όρου ...