Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "ζήτηση"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Ιαματικός τουρισμός νότιας Ελλάδας, στοιχεία προσφοράς και ζήτησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-06-2010Οι ιαματικές πηγές, γνωστές από την αρχαιότητα για τη μεγάλη τους θεραπευτική αξία, κρύβουν ένα τεράστιο γεωθερμικό πεδίο και δεσπόζουν στην είσοδο του οικισμού των Θέρμων. Τα ιαματικά λουτρά αποτελούν μέρος του τοπικού ... -
Στρατηγικές Μάρκετινγκ για την αύξηση της ζήτησης σε περίοδο κρίσης: Προϊόντα με μειωμένη ημερομηνία λήξης και Υπηρεσίες συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-03-2015Σε περιόδους οικονομικής κρίσης οι επιχειρήσεις ακολουθούν συγκεκριμένες στρατηγικές. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να αναλύσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ καθώς και τις στρατηγικές ανάπτυξης που θα οδηγήσουν στην ... -
Το marketing των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση των πελατών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-15Το Marketing, αποτελεί το κυριότερο παράγοντα επιτυχίας στην σύγχρονη κοινωνία, η οποία πλαισιώνεται από ένα υψηλά ανταγωνιστικό περιβάλλον. Το Marketing είναι ο παράγοντας, ο οποίος προσδιορίζει και εμβαθύνει στην βιωσιμότητα ...