Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "κοινωνικό δίκτυο"
Αποτελέσματα 1-20 από 42
-
Comparative study of community detection algorithms in social networks.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-11-2012Τα τελευταία χρόνια γίναμε μάρτυρες μίας άνευ προηγουμένου επανάστασης στα κοινωνικά μέσα ως συνέπειας της εμφάνισης των πρώτων μεγάλων κοινωνικών δικτύων, τα οποία ενθάρρυναν για πρώτη φορά χρήστες να μοιραστούν ιδέες και ... -
Facebook ως εκπαιδευτικό εργαλείο και την ποιότητα της μάθησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-12-2015Στο πλαίσιο αυτής της μεταπτυχιακής εργασίας, σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και εκτελέστηκε μια εμπειρική μελέτη για τους φοιτητές/τριες του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης στο μάθημα «Φυσικές επιστήμες στην ... -
Instagram marketing – Μεθοδολογία, καλές πρακτικές και η παρούσα κατάσταση στην Ελλάδα
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18Στην εποχή του λεγόμενου digital story telling της ψηφιακής πραγματικότητας τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν σημείο τομής της καθημερινότητας των ανθρώπων καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται και σαν εργαλεία ... -
Ανάλυση έμμεσα αναδυόμενων χώρων συνάφειας αξιοποιώντας ψηφιακά ίχνη: Διερεύνηση των ορίων τους και της συνοχής στις συνομιλίες των χρηστών τους.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-07-2013Η ανάλυση του τεράστιου όγκου δεδομένων που ανταλλάσσεται καθημερινώς σε Blogs, Portals, Forums και κοινωνικούς ιστότοπους θα ήταν δύσκολη υπόθεση εάν δεν υπήρχε η έννοια του ίχνους των χρηστών και νέες τεχνικές ανάκτησης ... -
Απόψεις και προτιμήσεις των φοιτητών του ΤΕΙ Κρήτης ως προς την χρήση των Δικτύων Κοινωνικής Δικτύωσης (Δ.Κ.Δ.).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-04-2015Η τεχνολογία σήμερα, επιδρά διαρκώς στην καθημερινότητα του ανθρώπου σχεδόν σε όλους τους τομείς. Η επικοινωνία των ανθρώπων έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό, ειδικότερα με την δημιουργία των Δικτύων Κοινωνικής Δικτύωσης. Τα ... -
Δημιουργία survey για τα συστήματα λογισμικού και τεχνολογίες πληροφορικής που χρησιμοποιούνται σε Social networks.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2013Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη των κοινωνικών δικτύων, το πώς αυτά εξελίχθηκαν, και με ποιες τεχνολογίες πληροφορικής υλοποιήθηκαν. Έχει ως στόχο της να καταγράψει το λογισμικό αλλά και τις τεχνικές ... -
Δημιουργία Survey για χρήση των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-05-2015Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κάνει την εμφάνιση τους τα τελευταία χρόνια. Σελίδες όπως είναι το Facebook, Twitter, YouTube κ.α. έχουν μεγάλη απήχηση στους νέους. Οι τελευταίοι τα χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο ... -
Δημιουργία εμπορικής εφαρμογής για λειτουργικό σύστημα Windows.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-04-2015Η συγκεκριμένη εργασία ειδικεύεται στην ανάπτυξη μιας Multimedia εφαρμογής σε λειτουργικό σύστημα Windows. Στόχος της εργασίας είναι η χρήση της εφαρμογής αυτής στο εμπόριο έτσι ώστε να προωθήσουν οι επιχειρήσεις τα προϊόντα ... -
Δημιουργία ενός ιδιωτικού κοινωνικού δικτύου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-02Στην παρούσα πτυχιακή εργασία περιγράφεται η διαδικασία που ακολουθήθηκε για τη δημιουργία ενός ιδιωτικού κοινωνικού δικτύου. Το κοινωνικό δίκτυο κατασκευάστηκε στα πρότυπα του Facebook και του Twitter, και περιλαμβάνει ... -
Δυνατότητες των εξειδικευμένων / θεματικών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης για την προσέγγιση μικρών / εξειδικευμένων αγορών (niche markets).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-03-2012Υπάρχουν τα γνωστά κοινωνικά δίκτυα όπως π.χ το Facebook ή το MySpace στα οποία μπορεί να γραφτεί οποιοσδήποτε και να δημοσιεύσει εκεί ότι θέλει. Υπάρχει όμως και μια κατηγορία κοινωνικών δικτύων που έχουν μια πιο εξειδικευμένη ... -
Εμπλουτισμός διεπαφών ανεύρεσης δεδομένων σε κοινοτικές υπηρεσίες δικτύωσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-11-2013Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός εργαλείου το οποίο θα επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν cross-boundary ερωτήματα σε διαφορετικά και συχνά ασύνδετα μεταξύ τους, κοινοτικά δίκτυα και η ... -
Εξερεύνηση / ανασκαφή σε μεγάλης κλίμακας κοινοτικά δίκτυα του διαδικτύου: το YouTube ως περίπτωση χρήσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-08-2013Οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ένα σύγχρονο μέσο επικοινωνίας το οποίο μέρα με τη μέρα γίνετε όλο και περισσότερο ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Η χρήση αυτών των υπηρεσιών έχει ... -
Εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης και η χρήση τους στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης οι ξενοδοχειακές μονάδες του Ν. Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-07-2015Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει στόχο την διερεύνηση των κοινωνικών δικτύων και την χρήση τους στον τουρισμού. Αρχικά, η εργασία προβάλλει το θεωρητικό μέρος, το οποίο επικεντρώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στον ... -
Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα μέσω των δημόσιων σχέσεων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015Αντικείμενο μελέτης της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας αποτελεί η ανάλυση τριών εννοιών: του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, των δημοσίων σχέσεων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στα επόμενα τρία κεφάλαια που θα ακολουθήσουν ... -
Η εξέλιξη, χρησιμότητα και σχεδιασμός στρατηγικής των επιχειρήσεων γύρω από την τεχνική του Social Media Monitoring.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-11-2015Τα social media είναι σημαντικά μέσα για την επικοινωνία, δεσμεύοντας τα εκατομμύρια των χρηστών σε όλο τον κόσμο. Για τις επιχειρήσεις ιδίως που έχουν online ύπαρξη και θέλουν να γνωρίζουν αυτό που συζητείται σε αυτά τα ... -
Η επίδραση κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ προϊόντων-υπηρεσιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-06-2014Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social networks) αποτελούν, σήμερα, ένα συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο στην ενημέρωση και την επικοινωνία, ενώ κατατάσσονται πλέον στις ισχυρότερες μεθόδους μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών μιας ... -
Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2015Η συγκεκριμένη πτυχιακή έχει ως βασικό στόχο να ερευνήσει την επίδραση που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα σήμερα, στην συμπεριφορά του ανθρώπου ως καταναλωτή αλλά και κατά πόσο ο καταναλωτής επικροτεί την προώθηση προϊόντων και ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις δημόσιες σχέσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-10-2015Στην διπλωματική εργασία με θέμα «Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις δημόσιες σχέσεις», επιχειρείται αρχικά μια σε βάθος ανάλυση των δύο βασικών όρων του θέματος, δηλαδή των «κοινωνικών δικτύων» και των «δημοσίων ... -
Η σημασία των social media στην σύγχρονη επιχείρηση : μελέτη περίπτωσης ξενοδοχεία "Aquila".
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-01-2016Η συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη εκπονήθηκε κατά κύριο λόγο για να διερευνηθεί κατά πόσο τα κοινωνικά δίκτυα συμβάλλουν στο μάρκετινγκ, την προβολή των επιχειρήσεων καθώς και την προώθηση ορισμένων προϊόντων. Αναλύονται όλες ... -
Η χρήση του social media marketing από μικρές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-09-2015Στον τομέα των επιχειρήσεων τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του marketing, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των ...