• Γονείς-κηδεμόνες παιδιών με αναπηρία: απόψεις και προβληματισμοί για την πορεία των παιδιών μετά το θάνατό τους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Αποστολάκη, Σταματούλα; Ξυδού, Άννα-Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Λιμνιάτη, Αικατερίνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-23
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τις απόψεις και τους προβληματισμούς των γονιών – κηδεμόνων των παιδιών με αναπηρία για την πορεία των παιδιών τους μετά το θάνατο. Η εργασία είναι τόσο βιβλιογραφική όσο και ερευνητική. ...
  • Η εξοικείωση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προς τα παιδιά με αναπηρίες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Βενετάκη, Κυριακή; Τσανάι, Τζούλια; Τσιχλάκη, Δανάη
    Επιβλέπων καθηγητής: Λιμνιάτη, Αικατερίνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-03
    Η ένταξη των παιδιών με αναπηρίες στην κοινωνία αποτελεί παγκόσμια τάση. Ο μέγιστος στόχος της ένταξης είναι να αναπτύξει την κοινωνικότητα των ατόμων με ειδικές ανάγκες, έτσι ώστε να μπορούν να αλληλεπιδράσουν και να ...
  • Κοινωνική εργασία με παιδιά και οικογένειες στην ειδική εκπαίδευση: δυσκολίες, προκλήσεις και προοπτικές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Μάκκα, Παναγιώτα; Νικολουδάκη, Αντωνία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κασσέρη, Ζαχαρούλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-03-28
    Ο ρόλος του κοινωνικού λειτουργού στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (εφεξής Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) και τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (εφεξής Κ.Ε.Δ.Δ.Υ.) είναι ιδιαίτερα σημαντικός καθώς αποτελεί το συνδετικό ...
  • Ο θεσμός της παράλληλης στήριξης και των τμημάτων ένταξης για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Κουρκούνα, Μαρία; Μαμαλάκη, Ευαγγελία; Φασουλάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουκούλη, Σοφία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-04-04
    Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα λειτουργούν οι θεσμοί της παράλληλης στήριξης (Π.Σ.) και των τμημάτων ένταξης (Τ.Ε.), προκειμένου να εφαρμοστεί η συνεκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Ε.Ε.Α.) με τους ...
  • Πατέρας και παιδί με αναπηρία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Μπουμάκη, Βαρβάρα; Σπυριδάκη, Ευφροσύνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Λιμνιάτη, Αικατερίνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-18
    Η οικογένεια καθορίζει σε σημαντικό βαθμό πολλά στοιχεία της αναπτυξιακής πορείας του παιδιού, αφού μέσα στα πλαίσιά της δημιουργούνται τα πρώτα στηρίγματα για την κοινωνική, ψυχική, συναισθηματική και πνευματική του ...