Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "συναισθηματική νοημοσύνη καταναλωτή"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Μελέτη και ανάλυση της επίδρασης του διαδραστικού μάρκετινγκ στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν σκοπό να αναπτύξει και να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ειδικότερα για τη χρήση του διαδραστικού μάρκετινγκ στις μέρες μας, καθώς και για την ...