• Τάσεις της τουριστικής συμπεριφοράς των Ελλήνων. Διερεύνηση μεταβολών από την οικονομική κρίση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χόϊερ, Πέτρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-09-2009
    Στη μελέτη αυτή θα προσπαθήσουμε αρχικά να αναλύσουμε τον κλάδο του τουρισμού, παραθέτοντας παράλληλα και κάποια στατιστικά στοιχεία. Στην συνέχεια παρουσιάζεται η τουριστική αγορά της Ελλάδος, τα είδη και οι μορφές του ...
  • Τουρισμός και Οικονομική Κρίση: Έρευνα με ερωτηματολόγια στο αεροδρόμιο Διαγόρας της Ρόδου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λαρδόπουλος, Ανδρέας; Λαρδόπουλος, Στυλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2013
    Η παρούσα εργασία στηρίζεται πρωτίστως στην προσωπική έρευνα από την συλλογή αποτελεσμάτων, από ερωτηματολόγια που διατέθηκαν στους ταξιδιώτες του αεροδρομίου Διαγόρας της Ρόδου κατά την τουριστική περίοδο του Μαΐου 2012 ...
  • Τουριστική διαφήμιση και προώθηση της Ελλάδας στις ξένες χώρες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καραμολέγκου, Σοφία-Μικαέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παππάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2008
    Ο τουρισμός της Ελλάδας είναι ένα θέμα το οποίο έρχεται συχνά στο προσκήνιο. Είναι γνωστές οι προσπάθειες που γίνονται ειδικά τα τελευταία χρόνια, ώστε να προωθηθεί η χώρα αυτή στο εξωτερικό και να προβληθεί όσο το δυνατόν ...
  • Τουριστική πολιτική στην Ελλάδα προοπτικές και εξελίξη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λιάκου-Σκόνδρα, Αγγελική
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρίγγας, Χρήστος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η Ελλάδα, εκσυγχρονίζοντας το τουριστικό της προφίλ και θέλοντας να καταστεί σύγχρονος τουριστικός προορισμός με ένα brand name, που ξεφεύγει από το τετριμμένο «ήλιος και θάλασσα», υιοθετεί νέες μορφές εναλλακτικού τουρισμού. ...