Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ίδρυμα"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Ανάπτυξη στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και τουριστικής αγοράς: οι απόψεις των ακαδημαϊκών και των φοιτητών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-08Η παρούσα ερευνητική εργασία πραγματοποιήθηκε έχοντας ως στόχο τη μελέτη της υπάρχουσας κατάστασης σε ότι αφορά στις συνεργασίες των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων με την αγορά εργασίας, στα πλαίσια τουριστικών ... -
Ανάπτυξη στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ των τριτοβάθμιων ιδρυμάτων και της τουριστικής αγοράς: οι απόψεις των εκπροσώπων της αγοράς.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-27Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει στόχο να παρουσιάσει την υπάρχουσα κατάσταση σε ότι αφορά τις συνεργασίες μεταξύ των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και της αγοράς εργασίας στον τουριστικό και ξενοδοχειακό τομέα. Στα αρχικά ... -
Πληροφοριακά συστήματα e-learning στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-12-17Τελευταία εντοπίζεται τεράστια συμμετοχή των νέων τεχνολογιών στον τομέα της εκπαίδευσης. Οι νέες αυτές τεχνολογίες της πληροφορίας και επικοινωνίας συμμετέχουν ενεργά και επιδρούν σε όλες τις βαθμίδες αλλά και σε όλους ... -
Προώθηση τριτοβάθμιου εκπαιδευτικού ιδρύματος με χρήση βίντεο. Μελέτη περίπτωσης άλλων ιδρυμάτων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-01-2012Είναι γεγονός ότι το διαδίκτυο φέρνει σε επαφή εκατομμύρια χρήστες. Παράλληλα, οι νέες μορφές του, όπως το κοινωνικό διαδίκτυο αποτελούν κανάλι επικοινωνίας και έχουν εξελιχθεί σε ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ. Οι χρήστες του ...