• Το τουριστικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα, μελέτη της περίπτωσης του Hilton.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαθανασίου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-30
    Στο κείμενο που θα βρείτε παρακάτω ακολουθεί ένα project που αναφέρεται στο τουριστικό μάρκετινγκ της Ελλάδας μιλώντας για τις ξενοδοχειακές αλυσίδες της χώρας μας και την προσφορά αυτών στην οικονομία και κατ επέκταση ...