Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "Zara company"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Τεχνικές δημιουργίας ενός brand name και μέτρηση της αντιλαμβανόμενης αξίας της μάρκας. Περίπτωση εταιρείας Zara
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-12Σε μια κοινωνία και οικονομία που αλλάζει συνεχώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να μπορούν να δημιουργούν καθώς και να δίνουν αξία στο προϊόν τους. Στην παρούσα έρευνα εξετάζεται η ...