Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "brand name"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Η επίδραση του σήματος στην αγοραστική συμπεριφορά. Η μελέτη των ξενοδοχειακών καταλυμάτων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-03-2015Η έννοια της επωνυμίας είναι σχετικά απλή. Για το καταναλωτικό κοινό αποτελεί ένα σύνολο χαρακτηριστικών τα οποία εγγυώνται ποιότητα και προέλευση. Για την επιχείρηση αποτελεί εγγύηση για μελλοντική ικανοποιητική απόδοση. ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης για δημιουργία ισχυρών σχέσεων με καταναλωτές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-24Αναγνωρίζοντας την αυξανόμενη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η παρούσα διπλωματική πραγματεύεται τον ρόλο που μπορούν να έχουν στις σχέσεις που αναπτύσσονται με τους καταναλωτές. Ο στόχος της ήταν η διερεύνηση της ... -
Στρατηγική ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Η περίπτωση του e-Marketing Conference for Business 2013.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-09-2015Η θέμα της πτυχιακής εργασίας αναφέρεται στην ηλεκτρονική στρατηγική μάρκετινγκ και τα πως οι νέες τεχνολογίες εφαρμόζονται ώστε να προκύψει διαφήμιση, προώθηση και δημιουργία brand. Στη μελέτη περίπτωσης θα αναλυθεί το ... -
Τεχνικές δημιουργίας ενός brand name και μέτρηση της αντιλαμβανόμενης αξίας της μάρκας. Περίπτωση εταιρείας Zara
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-12Σε μια κοινωνία και οικονομία που αλλάζει συνεχώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να μπορούν να δημιουργούν καθώς και να δίνουν αξία στο προϊόν τους. Στην παρούσα έρευνα εξετάζεται η ...