• Απόψεις για αθλητικά προϊόντα και αναμνηστικά. Η περίπτωση του ερασιτέχνη ΟΦΗ.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Σαριτσάμης, Κυριάκος
    Επιβλέπων καθηγητής: Αποστολάκης, Αλέξανδρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-05-03
    Τις τελευταίες δεκαετίες με την ανάπτυξη τεχνικών marketing, η εμπορευματοποίηση των σημάτων των αθλητικών σωματείων αποφέρει τεράστια κέρδη στις ομάδες δίνοντας τους την ευκαιρία να εξελιχτούν και να στηρίξουν την ανάπτυξη ...
  • Μουσεία και τουρισμός: συνέργειες και προοπτικές ανάπτυξης nation branding στην Ελλάδα.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Νικητάκη, Μαρία-Στέλλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκη, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-02-15
    Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται οι έννοιες του πολιτιστικού τουρισμού, του branding, η σχέση των μουσείων και των αρχαιολογικών χώρων με τον τουρισμό, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο τα μουσεία μπορούν να βοηθήσουν ...