• Β2Β επιχειρείν. Η συμβολή του ηλεκτρονικού εμπορίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαρκάκη, Σταματία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ανδριανάκη, Σταματία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-11-2010
    Η συνεχής εξέλιξη του Διαδικτύου έχει συμβάλει σημαντικά στην βελτίωση του τρόπου με τον οποίο κάθε επιχείρηση μπορεί να επικοινωνήσει, να βελτιώσει την εικόνα της στον επιχειρησιακό χώρο, να παρατηρήσει πώς οι ανταγωνιστές ...
  • Η σημασία του βιομηχανικού μάρκετινγκ στο τουριστικό κλάδο, εφαρμογές business to business μάρκετινγκ στην τουριστική βιομηχανία της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τσουδή, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-05-2011
    Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε με σκοπό να φωτιστούν οι γενικές αρχές του βιομηχανικού μάρκετινγκ και η εφαρμογές business to business μάρκετινγκ στη τουριστική βιομηχανία της Κρήτης. Σημαντική είναι η αναφορά στον κλάδο ...
  • Μια εξερευνητική έρευνα των σύγχρονων στρατηγικών προώθησης και του μάρκετινγκ στις Β2Β ελληνικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουτελιέρη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-02-2013
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τις στρατηγικές προώθησης του βιομηχανικού μάρκετινγκ, που ακολουθούν οι ελληνικές επιχειρήσεις και η εξάρτησή τους από την αγοραστική συμπεριφορά των ...
  • Οι ελληνικές Β2Β ηλεκτρονικές αγορές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γογονάκη, Θωμαϊς
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-04-2011
    Η νέα και ραγδαία αναπτυσσόμενη μεθοδολογία εξυπηρέτησης καταναλωτών και επιχειρήσεων, ονομάζεται ηλεκτρονικό επιχειρείν. Μέσα στο πλαίσιο του ευρύτερου θέματος του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην παρούσα πτυχιακή εργασία, ...