• Η επίδραση ηλεκτρονικών δημοπρασιών (E-Auctions) στο Μάρκετινγκ προιόντων-υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Νικολιδάκης, Χαράλαμπος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σπανάκης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-03-2015
    Η παρακάτω εργασία έχει σκοπό να αναλύσει τις ηλεκτρονικές δημοπρασίες και το πώς επηρεάζουν το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών. Αρχικά θα αναλύσουμε το τι είναι ηλεκτρονικό εμπόριο και τα πλεονεκτήματα που έχει. Στην ...
  • Ηλεκτρονικό δημοπρατήριο αγροτικών προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βλαστάκης, Γεώργιος; Κουνελάκης, Ιάκωβος; Χατζάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-05
    Στο σύγχρονο εμπόριο η τάση για ένα διαδραστικό ηλεκτρονικό εμπορικό σύστημα δε μπορεί να αφήσει ανέπαφο κανέναν τομέα που περιέχει αγορά και πώληση προϊόντων. Η ανάγκη αγοραστών και πωλητών να ανταλλάξουν πληροφορίες με ...
  • Κοστολόγηση οπωροκηπευτικών προϊόντων: Η περίπτωση της Ιεράπετρας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σκοκάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Λεμονάκης, Χρήστος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-02-04
    Η παρούσα πτυχιακή εστιάζει στη μελέτη των μεθόδων κοστολόγησης των οπωροκηπευτικών προϊόντων με ιδιαίτερη αναφορά στην περίπτωση της περιοχής της Ιεράπετρας στην Κρήτη. Επιπλέον, γίνεται παρουσίαση του αγροτικού τομέα ...
  • Κοστολόγηση οπωροκηπευτικών προϊόντων: Η περίπτωση της Ιεράπετρας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σκοκάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Λεμονάκης, Χρήστος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-02-18
    Η παρούσα πτυχιακή εστιάζει στη μελέτη των μεθόδων κοστολόγησης των οπωροκηπευτικών προϊόντων με ιδιαίτερη αναφορά στην περίπτωση της περιοχής της Ιεράπετρας στην Κρήτη. Επιπλέον, γίνεται παρουσίαση του αγροτικού τομέα ...
  • Πως επιδρούν οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες (E-Auctions) στο μάρκετινγκ προιόντων-υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπαδάτος, Χαράλαμπος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σπανάκης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-02-2015
    Στην εποχή του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου όπου ο καταναλωτισμός είναι πλέον αυστηρή καθημερινή συνήθεια και λόγω ότι ο καταναλωτής ψάχνει συνεχώς λύσεις για να κάνει τη ζωή του “πιο εύκολη” δοκιμάζει κάθε ...
  • Σύστημα για on-line δημοπρασίες και πωλήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Γιαννάκης, Κυριάκος; Κωτσιομύτης, Ποθητός
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-10-2010
    Η κεντρική ιδέα της πτυχιακή εργασία περιλαμβάνει μια εφαρμογή – πλατφόρμα δημοπράτησης προϊόντων. Λίγο αναλυτικότερα, η εφαρμογή έχει δυνατότητα εισαγωγής νέων προϊόντων και νέων δημοπρασιών, αλλαγής στοιχείων υπαρχουσών ...
  • Σύστημα για on-line δημοπρασίες και πωλήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Χριστοφής, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-07-2014
    Σκοπός της πτυχιακής εργασίας ήταν η μελέτη, σχεδίαση, ανάπτυξη και υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) για την αγοραπωλησία διαφόρων προϊόντων από πολλούς πολίτες. Για την ανάπτυξη της ιστοσελίδας βασιστήκαμε ...
  • Σύστημα για online δημοπρασίες και πωλήσεις σε κινητά Αndroid.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Γελασάκης, Φιλοκτήτης; Παπαχρήστος, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-02-2015
    Η εφαρμογή που θα δημιουργήσουμε για τις on-line δημοπρασίες θα περέχει στους χρήστες την δυνατότητα αναζήτησης δημοπρασιών, εισαγωγή μιας νέας δημοπρασίας και ενός νέου προϊόντος, όπως επίσης και το δικαίωμα προσφοράς σε ...
  • Σύστημα για online δημοπρασίες και πωλήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Λεβετσοβίτης, Πέτρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-11-2015
    Θεματικό αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι η σχεδίαση, η ανάπτυξη και η υλοποίηση ενός συστήματος για online δημοπρασίες και πωλήσεις. Η προσέγγιση υλοποίησης του συστήματος που ακολουθείται, γίνετε μέσω ...
  • Σύστημα για online δημοπρασίες και πωλήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σταματάς, Σταμάτης; Πετράκης, Γιώργος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-11-2013
    Στόχος αυτής της εργασίας είναι η δημιουργία ενός συστήματος για online δημοπρασίες και πωλήσεις. Για την υλοποίηση του χρησιμοποιήθηκε το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου Joomla και ένα component του το Virtuemart. Σκοπός ...
  • Σύστημα για online δημοπρασίες και πωλήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Γρηγοράκης, Φώτιος; Μασέλης, Αλέξανδρος; Χαμηλάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-10-2015
    Η διπλωματκή αυτή εργασία έχει στόχο το σχεδιασμό, την ανάλυση, και την υλοποίηση ενός συστήματος online δημοπρασιών και πωλήσεων. Το σύστημα αυτό θα προσφέρει δυνατότητες διαξαγωγής δημοπρασιών, στις οποίες ο χρήστης ...
  • Σύστημα για online δημοπρασίες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ιορδάνης, Λουκάς; Τσαχρέλιας, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-01
    Ο σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η σχεδίαση και η ανάπτυξη ιστοσελίδας για την διενέργεια δημοπρασιών στο διαδίκτυο. Η εφαρμογή δίνει σε απλούς χρήστες τις εξής δυνατότητες : α) να κάνουν εγγραφή στο σύστημα, ...
  • Το σύστημα και η διάδοση online δημοπρασιών διαφήμισης στο internet.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μάρα, Ελένη; Σφακιανάκη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Δημοτίκαλης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-09-2015
    Όπως ήταν φυσικό, η ανάπτυξη της τεχνολογίας και ειδικότερα του διαδικτύου, επηρέασε άμεσα τόσο το εμπόριο όσο και την διαφήμιση. Ακόμη και σήμερα υπάρχουν άνθρωποι της διαφήμισης που δεν έχουν σχέση με το καινούργιο αυτό ...