Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "exports"
Αποτελέσματα 1-14 από 14
-
H επίδραση της οικονομικής κρίσης στις εξωτερικές συναλλαγές της Ελλάδας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-29Το ισοζύγιο πληρωμών (BOP), επίσης γνωστό ως ισοζύγιο διεθνών πληρωμών, συνοψίζει όλες τις συναλλαγές που τα άτομα, οι εταιρείες και οι κυβερνητικές οργανώσεις μιας χώρας συμπληρώνουν με άτομα, εταιρείες και κρατικούς ... -
Διεθνές εμπόριο και Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-09-13Το θέμα της παρούσας εργασίας αφορά το διεθνές εμπόριο και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Στο συγκεκριμένο θέμα αυτό προσδιορίζουμε τα στοιχεία που έχουν να κάνουν με το διεθνές εμπόριο, όπως είναι οι σύγχρονες θεωρίες του ... -
Διεθνής δραστηριότητα των ελληνικών επιχειρήσεων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-06Η σημερινή κατάσταση της παγκόσμιας οικονομίας χαρακτηρίζεται από σημαντική αύξηση της διεθνοποίησης των οικονομικών δραστηριοτήτων. Τα τελευταία χρόνια, έχει παρατηρηθεί ότι πολλές επιχειρήσεις επεκτείνουν τις δραστηριότητές ... -
Εξαγωγές - έννοια, σημασία και η συμβολή των εξαγωγών στην ελληνική οικονομία.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-11-30Είναι γενικώς αποδεκτό ότι οι εξαγωγές μιας χώρας διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην οικονομία μιας χώρας και για αυτό το λόγο χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής. Έτσι θα μπορούσαμε να πούμε πως οι εξαγωγές αποτελούν το ... -
Εξαγωγές αγαθών στην πράξη.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-04Ο σκοπός μας με την εργασία αυτή είναι να δείξουμε τη σειρά των διαδικασιών που ακολουθούνται στην πράξη, ώστε οι Ελληνικές επιχειρήσεις να εξάγουν τα αγαθά τους, είτε στην ενιαία αγορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), είτε σε ... -
Εξαγωγική δραστηριότητα στην Ελλάδα την χρονική περίοδο 2000-2014.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-02-28Είναι ευρέως γνωστός ο ρόλος που μπορεί να έχει η εξαγωγική δραστηριότητα μιας χωράς στην οικονομία της. Οι εξαγωγές βελτιώνονται αν βελτιώσουμε την ανταγωνιστικότητα και ιδιαίτερα την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. ... -
Εξελίξεις του ελληνικού εμπορικού ισοζυγίου την τελευταία δεκαπενταετία: 2000-2015.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-15Η παρούσα ερευνητική εργασία διαπραγματεύεται το Εμπορικό Ισοζύγιο της Ελλάδας την τελευταία δεκαπενταετία, συγκεκριμένα από το έτος 2000- 2015.Σκοπος είναι να αναλυθούν τα κυριότερα στοιχεία που το αποτελούν ώστε δοθεί ... -
Εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-04-25Στον όρο εξωστρέφεια περιλαμβάνονται οι δραστηριότητες του διεθνούς εμπορίου προϊόντων και υπηρεσιών, οι διεθνείς επενδύσεις χαρτοφυλακίου αλλά και οι άμεσες ξένες επενδύσεις (ΑΞΕ). Η εξωστρέφεια προϋποθέτει την αύξηση της ... -
Ιδιοκτησιακή δομή, εταιρική διακυβέρνηση και εξαγωγές επιχειρήσεων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΔΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτική
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-04-20Η μελέτη αυτή εξετάζει τη σχέση μεταξύ της ιδιοκτησιακής δομής και τις εξαγωγές ελληνικών επιχειρήσεων. Μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση διεθνών μελετών και της ανάλυσης δεδομένων που συλλέξαμε, εμβαθύνουμε την έρευνα ... -
Μελέτη εξωστρέφειας επιχειρήσεων του Ηνωμένου Βασιλείου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-11-30Από τον 16ο αιώνα, οι επιχειρήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου εμφανίζουν μεγάλο βαθμό εξωστρέφειας, ξεκινώντας από την Μεσόγειο, το πιο κομβικό εμπορικό σημείο της Ευρώπης και καταλήγοντας στον Ατλαντικό και την Ασία. Η παρούσα ... -
Μελέτη εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-03-26Η παρούσα πτυχιακή εργασία, έχει ως θέμα την μελέτη εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, δηλαδή την διάθεση των ελληνικών προϊόντων σε ξένες αγορές. Η έννοια της εξωστρέφειας υποδηλώνει την μεταστροφή των επιχειρήσεων ... -
Παραγωγή και εξωτερικό εμπόριο ελαιόλαδου τα τελευταία 15 χρόνια.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-25Στη σημερινή εποχή, η μεσογειακή διατροφή αποτελεί άυλη πολιτιστική κληρονομιά και καθοριστικό της γνώρισμα είναι η χρήση του ελαιολάδου. Στη χώρα μας καλλιεργούνται σχεδόν 150 εκατομμύρια ελαιόδεντρα, τα οποία καλύπτουν ... -
Παραγωγικότητα, καινοτομία και εξαγωγές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), ΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτική
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-06-01Η άνοδος της οικονομικής ανάπτυξης σε νέες αναδυόμενες αγορές αλλάζει δραματικά την καθολική ρύθμιση των διεθνών σχέσεων και τη διανομή των κατασκευαστικών δραστηριοτήτων σε ολόκληρο τον κόσμο. Μέρος της οικονομικής ... -
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ ως εργαλείο του εξαγωγικού εμπορίου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25Η συνεχής και αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας φέρνει στο προσκήνιο νέες ευκαιρίες για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών και τονίζει την αναγκαιότητα για χρήση αποδοτικότερων και «εξυπνότερων» μεθόδων μάρκετινγκ ...