Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "fighting corruption through advertising"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Οι προκαλούμενες κρίσεις απο τις οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές διαστάσεις της διαφθοράς στην Ελλάδα και η χρήση της διαφήμισης ως μέσο μείωσης των αρνητικών επιπτώσεων τους.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2009Η πολιτική αποτελεί τον κεφαλαιώδη θεσμό της κοινωνίας, υπεύθυνο για την λειτουργία και την ανάπτυξη όλων των υπόλοιπων που συνθέτουν αυτό που καλείται κράτος. Η διαδικασία συντονισμού των συνθετικών του μερών προς μια και ...