• Food and beverage management, η μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείων All-Inclusive.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αμουριανός, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-08
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μου εδώ και ένα μεγάλο διάστημα και θεωρώ ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μου στον ...
  • Διοίκηση ολικής ποιότητας στο τμήμα Housekeeping ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (Πολυτελείας και 5*). Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Aldemar Hotels.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γαμπιεράκη, Δέσποινα; Παναγιωτάκη-Εγγλέζου, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-10
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η ανάλυση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας όσον αφορά την εφαρμογή της στο τμήμα Housekeeping των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων πολυτελείας. Η εργασία αποτελείται από δυο μέρη ...
  • Διοίκησης ολικής ποιότητας στο τμήμα Housekeeping ξενοδοχείων 5 αστέρων και πολυτελείας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δασκαλάκη, Αργυρή
    Επιβλέπων καθηγητής: Πουλάκη, Ζωή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-09-2011
    Σκοπός της εργασίας είναι αρχικά να ανακαλύψουμε κατά πόσο είναι διαδεδομένη η έννοια της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και έπειτα σε τι βαθμό χρησιμοποιείται όσων αφορά το τμήμα του Housekeeping. Επίσης αποσκοπεί στη διερεύνηση ...
  • Εξοπλισμός και αρχιτεκτονική κεντρικής κουζίνας ξενοδοχείου 5* (έρευνα αγοράς, προϋπολογισμός, κατόψεις).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δουκάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριανταφύλλου, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-12-2011
    Η μελέτη για τον εξοπλισμό και της αρχές οργάνωσης μιας κουζίνας 5* καθορίζεται με σαφήνεια από τις αρχές του HACCP και της προϋποθέσεις που εισάγει αυτό . Εκτός αυτού ο εκάστοτε ερευνητής πρέπει να λάβει υπόψη κάποιες ...
  • Η εταιρική κοινωνική ευθύνη στις τουριστικές επιχειρήσεις. Η περίπτωση των ξενοδοχείων 5 αστέρων στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Νάτσης, Αθανάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-02-2013
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι η ανάλυση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (EKE) καθώς και η διερεύνηση εφαρμογής της σε ξενοδοχειακές μονάδες πέντε αστέρων στην περιοχή της Αττικής. Η μεθοδολογία που εφαρμόστηκε ...
  • Η εφαρμογή του Revenue Management από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των 5 αστέρων της Ανατολικής Κρήτης, Νομός Λασιθίου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Δομάτζη, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-04-25
    Η διαχείριση των εσόδων έχει γίνει μέρος της βασικής επιχειρηματικής θεωρίας και πρακτικής τα τελευταία δεκαπέντε με είκοσι χρόνια, είναι ένα σύνολο στρατηγικών και τακτικών μεγιστοποίησης των εσόδων που αποσκοπούν στη ...
  • Η εφαρμογή των αρχών διοίκησης ολικής ποιότητας στον τομέα παροχής ξενοδοχειακών υπηρεσιών, η περίπτωση των ξενοδοχείων 5* στην Κρήτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δημητρακόπουλος, Ανδρέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Έσθηρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-03-2010
    Στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας πιστεύεται ότι μπορούμε να φθάσουμε στο αναβαθμισμένο αποτέλεσμα αν συνεχώς προσπαθούμε να το βελτιώσουμε. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας υιοθετήθηκε από επιχειρήσεις παγκοσμίως ως ένα ισχυρό ...
  • Η συμβολή της εκπαίδευσης στις παρεχόμενες υπηρεσίες ενος ξενοδοχείου 5*.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κοκκινάκη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριανταφύλλου, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-12-2009
    Οι τουριστικές επιχειρήσεις της εποχής μας, λειτουργούν σε ένα ταχύτατα εξελισσόμενο –και για το λόγο αυτό αβέβαιο- περιβάλλον και καλούνται να ικανοποιήσουν τις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις της πελατείας τους. Η επιβίωσή ...
  • Οργάνωση και λειτουργία των επισιτιστικών τμημάτων σε ξενοδοχειακές μονάδες πολυτελείας. Μελέτη περίπτωσης : το ξενοδοχείο CHC Seaside Resort & Spa.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σταματάκη, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-12-2015
    Βασική αποστολή μιας σύγχρονης ξενοδοχειακής μονάδας αποτελεί η ικανοποίηση των βασικών αναγκών και προσδοκιών των πελατών. Το επισιτιστικό τμήμα (food & beverage) αποτελεί μια σημαντική πηγή εσόδων για τις ελληνικές ...