• E-marketing: προώθηση τουριστικού προϊόντος μέσω internet.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κρασανάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Έσθηρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-05-2011
    Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να παρουσιάσει τις σύγχρονες εξελίξεις στο χώρο του τουρισμού όπως αυτές προκύπτουν από τις νέες τεχνολογίες καθώς και το μοντέλο του σύγχρονου ταξιδιώτη που αναζητά πληροφορίες και ...
  • On-Iine σύστημα για την διαχείριση παροχή/καθοδήγηση για ψυχαγωγία και διακοπές σε ένα συγκεκριμένο μέρος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κλινάκης, Μάρκος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-23
    Σκοπός της πτυχιακής αυτής είναι η δημιουργία ενός συστήματος για την παροχή/καθοδήγηση και ψυχαγωγία για διακοπές σε ένα συγκεκριμένο μέρος. Η εφαρμογή αυτή διαχειρίζεται με μεγάλη ευκολία την διαδικασία κράτησης μιας ...
  • Ελέυθερος χρόνος των νέων τουριστών κατα την διάρκεια των διακοπών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καδιανάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Καραγιάννης, Στέφανος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στην διασκέδαση και την αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των νέων τουριστών, κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.
  • Η σημασία της επικοινωνίας στον τουρισμό με έμφαση στα εντυπα και ηλεκτρονικά μέσα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουλούρη, Συλβάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    H επικοινωνία αποτελεί τον πιο καθοριστικό παράγοντα για να μπορέσει να λειτουργήσει ο τουρισμός αποτελεσματικά στο σύνολό του. H επιλογή των διακοπών είναι μία δύσκολη υπόθεση, γιατί είναι μία υπηρεσία η οποία δημιουργείται ...