• Ανάπτυξη διαδραστικής HTML5 διαφήμισης μέσω της πλατφόρμας GOOGLE WEB DESIGNER.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δεμέτη, Στυλιανή
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-10-2015
    To Google Web Designer (GWD), είναι ένα αξιόλογο ειδικευμένο εργαλείο για προγραμματισμό σε HTML5 το οποίο πρόσφατα μεταφέρθηκε και σε Linux. Ενσωματώνει μια σειρά από εργαλεία για προσαρμογή κειμένου (text), 3D αντικείμενων, ...
  • Δημιουργία interactive διαφήμισης και μελέτη της επίδρασης της στην ψυχολογία του καταναλωτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Τσιάπα, Ελευθερία; Φαρσαράκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-10-2015
    Η Interactive (διαδραστική) διαφήμιση είναι μια μορφή προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που αξιοποιεί τα τεχνολογικά επιτεύγματα και τα αναβαθμισμένα προγράμματα επεξεργασίας ήχου, εικόνας και βίντεο ώστε να προσφέρει ένα ...
  • Διαδικτυακές εφαρμογές που χρησιμοποιούν τρισδιάστατα γραφικά πραγματικού χρόνου και η χρήση τους κατά τη διαφημιστική εκστρατεία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χριστοφόρου, Γαρυφαλλιά
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014
    Η εργασία αυτή εκπονήθηκε ύστερα από συστηματική επεξεργασία πηγών που αφορούν συγκεκριμένη βιβλιογραφία σχετική με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, τις εφαρμογές δυσδιάστατων αλλά και τρισδιάστατων γραφικών και την ανάλυση κάποιων ...
  • Συγκριτική μελέτη των κυριοτέρων σύγχρονων εργαλείων ανάπτυξης διαδραστικών html 5 διαφημίσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Νζέιμ, Άκης
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-07
    Το διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια αποτελεί μέρος της ζωής μας και αυτό είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο. Το σύγχρονο marketing προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της νέας εποχής και ένα σύγχρονο μέσο για την προώθηση μιας εταιρείας ...