Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "new technologies"
Αποτελέσματα 1-20 από 30
-
Ανάπτυξη πολυμεσικής εφαρμογής διαχείρησης εικόνων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-02-2009Πρόκειται για ένα πρόγραμμα παρουσίασης και μορφοποίησης εικόνων. Είναι ένα καθαρά εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που απευθύνεται σε άτομα ηλικίας μέχρι και δώδεκα ετών. Σκοπός του είναι η εξικίωση του παιδιού με την νέα τεχνολογία, ... -
Αξιοποίηση νέων τεχνολογιών στον τουρισμό.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-07-24Στις μέρες μας, η ανάπτυξη και η εξέλιξη της τεχνολογίας αποτελεί ένα πολύ καθοριστικό παράγοντα στη ζωή μας και επηρεάζει όλους τους κλάδους των επιχειρήσεων. Έτσι δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο και τον τουριστικό ... -
Αποδοχή τεχνολογίας και τεχνολογική ετοιμότητα των επαγγελματιών υγείας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-10Η διερεύνηση της τεχνολογικής ετοιμότητας των επαγγελματιών υγείας, καθώς και το κατά πόσο είναι αποδεκτή η χρήση της τεχνολογίας στον τομέα της υγείας, είναι ένα θέμα που ερευνείται εδώ και αρκετά χρόνια από πολλούς ... -
Έρευνα στάσης καταναλωτών σχετικά με τη χρήση νέων τεχνολογιών και αυτοματοποιημένων μεθόδων στην εξυπηρέτηση πελατών: Η περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-29Είναι ευρέως αποδεκτό πως διανύουμε μία περίοδο χρονικά , κατά την οποία σχεδόν όλες οι ανάγκες του ανθρώπου και η καθημερινότητα αυτού είναι άμεσα συνδεδεμένες με την τεχνολογία. Οι νέες τεχνολογίες έχουν ‘’εισβάλλει’’ ... -
Εκτίμηση της ποιότητας ζωής στην αυτοδιαχείριση του σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1 με τη χρήση συσκευών προηγμένης τεχνολογίας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Υγείας (ΣΕΥ), ΠΜΣ Προηγμένη Κλινική Πρακτική στις Επιστήμες Υγείας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-06-20Σκοπός: Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνήθηκε κατά πόσο η χρήση υποδόριων συστημάτων συνεχούς παρακολούθησης και καταγραφής της γλυκόζης (CGM), επηρεάζει την ποιότητα ζωής ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 1 ... -
Ενασχόληση εφήβων (ηλικίας 13-15 χρόνων) με τις νέες τεχνολογίες και πως επηρεάζουν οι συνομήλικοι/συμμαθητές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-02-2016Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του βαθμού ενασχόλησης των εφήβων με τις νέες τεχνολογίες και πώς επηρεάζουν τους συνομήλικους συμμαθητές. Έναυσμα για τη διενέργειά της αποτέλεσε το γεγονός ότι το θέμα αυτό ... -
Επιχειρηματικότητα και νέες τεχνολογίες.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Με τον όρο επιχειρηματικότητα εννοούμε την διαδικασία που περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες, δραστηριότητες και ενέργειες που συνδέονται με τον εντοπισμό των ευκαιριών και την δημιουργία μιας οργάνωσης που θα τις αξιοποιεί ... -
Η επίδραση των νέων τεχνολογιών στο τουρισμό και συγκεκριμένα στις τουριστικές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-09-2013Έχουν περάσει πάνω από 100 χρόνια από την μαζική εισαγωγή και χρήση των γραφομηχανών στο γραφείο. Στα χρόνια αυτά, τα συστήματα υποστήριξης των λειτουργιών στο γραφείο ακολούθησαν τη δικιά τους εξέλιξη, επηρεαζόμενα πάντοτε ... -
Η προσφορά και οι επιπτώσεις των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-07Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της προσφοράς και των επιπτώσεων των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου στις τουριστικές επιχειρήσεις. Στη σημερινή εποχή, οι τουριστικές επιχειρήσεις έχουν μεταβάλει ... -
Η σημασία του τουριστικού πρακτορείου στο τουριστικό κύκλωμα.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-19Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την ανάλυση των τουριστικών πρακτορείων και την εξέλιξη τους τις τελευταίες δεκαετίες. Γνωρίζοντας ότι τα τουριστικά πρακτορεία συνδυάζουν τις παροχές όλων των υπολοίπων τουριστικών ... -
Η συμβολή των νέων τεχνολογιών στο τουριστικό μάρκετινγκ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-01-12Η τεχνολογία και ο τουρισμός συμπορεύονται για χρόνια. Από την δεκαετία του 1980 και έπειτα, οι Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) έχουν μετασχηματίσει τον τουρισμό σε όλον τον κόσμο. Ο τουρισμός ως μία διεθνή ... -
Η υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών ως παράγοντας ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-22Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση, ανάλυση και μελέτη της απορρόφησης και της χρήσης της νέων τεχνολογιών στον τομέα των επιχειρήσεων. Δεδομένου αυτού, θα αναλυθεί διεξοδικά η ... -
Η χρήση καινοτόμων εργαλείων στρατηγικής διοίκησης στις τοπικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-06-18Στα σημερινά πολύ ταραχώδη επιχειρηματικά περιβάλλοντα με τον υψηλό βαθμό αβεβαιότητας, επιβίωσης και ανάπτυξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) που βασίζονται στην τεχνολογία έχει γίνει αναπόφευκτη πρόκληση για τους ... -
Η χρήση νέων τεχνολογιών στην προσφορά τουριστικών υπηρεσιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-07-2014Στα πλαίσια της αποφοίτησής μου από το τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Του ΤΕΙ Κρήτης (ακαδημαϊκό έτος 2013-2014) μου ανατέθηκε πτυχιακή εργασία με θέμα: ¨Η χρήση νέων τεχνολογιών στην προσφορά τουριστικών υπηρεσιών". ... -
Η χρήση των κοινωνικών δικτύων και των νέων τεχνολογιών στα τουριστικά γραφεία: βαθμός επιρροής και συνέπειες.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-08Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στο βαθμό επιρροής και στις συνέπειες που έχουν η χρήση των νέων τεχνολογιών και των κοινωνικών δικτύων στα τουριστικά γραφεία. Ο διαχωρισμός έχει γίνει σε επτά επιμέρους κεφάλαια. ... -
Ηλεκτρονικός τουρισμός και ταξιδιωτικά γραφεία: νέες τάσεις και εφαρμογές.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-24Η νέα ψηφιακή επανάσταση, οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, έχουν επηρεάσει όλους τους οικονομικούς κλάδους, αλλά και την ίδια την καθημερινότητα των ανθρώπων. Η τουριστική βιομηχανία , ένας κλάδος που από ... -
Μέτρηση στάσεων, αντιλήψεων και κατανόησης της συμπεριφοράς των καταναλωτών συγκρίνοντας το μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες σε σχέση με τις συμβατικές μεθόδους του παρελθόντος.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-09-2015Το μίγμα marketing (4Ps) χρησιμοποιείται από τους marketers εδώ και πολλές δεκαετίες προκειμένου τα προϊόντα – υπηρεσίες που δημιουργούνται να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του καταναλωτή. Η θεωρία των 4P ορίστηκε ως έννοια ... -
Μελέτη σχεδιασμού της παραδοσιακής έντυπης διαφήμισης/προβολής και η μετάβασή της σε νέες μορφές με χρήση νέων τεχνολογιών (multichannel publishing, e-book devices, video-in-print advertising, interactive publishing κτλ).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-02-2011Η έντυπη προβολή είναι μια από τις παλαιότερες μορφές διαφήμισης. Στην πάροδο του χρόνου συνεχώς βελτιώνεται και μετασχηματίζεται, χάρη στις νέες τεχνικές και τεχνολογίες που γίνονται διαθέσιμες. Βελτιωμένες εκδόσεις ... -
Μουσικός αυτοσχεδιασμός χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος MIROR (Musical Interaction Relying on Reflexion).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-02-2016Ο αυτοσχεδιασμός αποτελεί μια πνευματική και ψυχική καλλιέργεια για τον άνθρωπο. Είναι ένας δικός του τρόπος με τον οποίο εκφράζει τα συναισθήματά του και τις απόψεις του. Η επιδεξιότητα που αποκτά με τον αυτοσχεδιασμό ... -
Νέες τεχνολογίες και τουρισμός.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-07-2013Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να εξετάσει κυρίως την σημασία και τον ρόλο των δικτύων επικοινωνιών και των τεχνολογιών πληροφόρησης στο τουρισμό και με ποιους τρόπους τα συγκεκριμένα «εργαλεία» μπορούν ...