Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "print advertising"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Μελέτη σχεδιασμού της παραδοσιακής έντυπης διαφήμισης/προβολής και η μετάβασή της σε νέες μορφές με χρήση νέων τεχνολογιών (multichannel publishing, e-book devices, video-in-print advertising, interactive publishing κτλ).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-02-2011Η έντυπη προβολή είναι μια από τις παλαιότερες μορφές διαφήμισης. Στην πάροδο του χρόνου συνεχώς βελτιώνεται και μετασχηματίζεται, χάρη στις νέες τεχνικές και τεχνολογίες που γίνονται διαθέσιμες. Βελτιωμένες εκδόσεις ...