• E-shop για προϊόντα υγρού στίβου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Νικηφόρου, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-09-22
    Στην εργασία αυτή θα δούμε αναλυτικά την ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, με αντικείμενο την πώληση προϊόντων υγρού στίβου. Το ηλεκτρονικό κατάστημα αυτό θα φιλοξενεί διάφορες εταιρίες του αθλητικού κόσμου όπως ...
  • Marketing και πως επιδρά στα παιδιά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παυλάκη, Αικατερίνη-Ειρήνη; Στόκα, Mαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-11-2015
    Με αυτή την έρευνα θα περιηγηθούμε στον κόσμο της διαφήμισης. Μέσα από αυτή την περιήγηση της παιδικής διαφήμισης θα γνωρίσουμε τις επιδράσεις που έχουν στα παιδιά. Συγκεκριμένα, θα μελετήσουμε τον τρόπο με τον οποίο ...
  • Εργαλείο ανοιχτού κώδικα οπτικοποίησης για διαθέσιμες ,περίπλοκες και συνδυαζόμενες υπηρεσίες - προϊόντα κοντά μου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Νταντινάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-11-16
    Οι ιστότοποι και οι εφαρμογές για κινητές συσκευές βοηθούν στη σύνδεση και την αλληλεπίδραση με τον διαδίκτυο, ώστε να μπορούμε να αναζητήσουμε οποιοδήποτε είδος πληροφορία χρειαζόμαστε, καθώς και να έρθουμε σε επαφή με ...
  • Search engine marketing εφαρμογές. Ανάπτυξη και απήχηση ως διαφημιστικό μέσο. Έρευνα αποτελεσματικότητας, απόδοσης και χρήσης τόσο από το καταναλωτικό κοινό όσο και από τον εγχώριο εμπορικό κόσμο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Θεοδωροπούλου, Ελισάβετ
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014
    Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να μελετηθεί το search engine marketing και συγκεκριμένα οι εφαρμογές, η ανάπτυξη και η απήχησή του ως διαφημιστικό μέσο. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή πρωτογενών και ...
  • Ανάπτυξη δυναμικής ιστοσελίδας συγκριτικής παρουσίασης προϊόντων/υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ανδρονίδης, Αναστάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καλογεράκης, Παναγιώτης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-11-2009
    Η παρούσα πτυχιακή αποσκοπεί στην ανάλυση και υλοποίηση δυναμικής ιστοσελίδας που θα παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενημέρωσης προς τον χρήστη της ιστοσελίδας-ενδιαφερόμενο πελάτη, για ένα συγκεκριμένο σύνολο προϊόντων ή ...
  • Διαδικτυακό σύστημα συγκέντρωσης και αναζήτησης προϊόντων ηλεκτρονικών καταστημάτων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Νόκας, Αθανάσιος; Θεοδωρής, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Αϊβαλής, Κωστής
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-06-2015
    Με την παρούσα πτυχιακή εργασία έγινε μια προσπάθεια ανάπτυξης και υλοποίησης μιας διαδικτυακής εφαρμογής, η οποία θα συγκεντρώνει προϊόντα από ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) και στη συνέχεια θα τα κατηγοριοποιεί, με ...
  • Η χρήση του διαδικτύου ως εργαλείου του αθλητικού μάρκετινγκ και η σημασία του για την ανάπτυξη και τη διατήρηση επιτυχημένων πελατειακών σχέσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δασκολιάς, Ιωάννης; Ανδρουλάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014
    To διαδίκτυο (Internet) είναι ένα καθολικό δίκτυο από δίκτυα που εκτείνεται σε παγκόσμια κλίμακα. Δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος ορισμός για το τι είναι το διαδίκτυο είναι απλώς ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει ...
  • Η χρήση των μελισσών και των προϊόντων τους ως δείκτης περιβαλλοντικής ρύπανσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Φυτικής Παραγωγής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων
    Συγγραφείς: Λιανός, Ευστάθιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Αλυσσανδράκης, Ελευθέριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-10-2010
    Η ραγδαία βιομηχανική και γεωργική ανάπτυξη έχει οδηγήσει τα τελευταία 50 χρόνια στη δημιουργία πολύ σοβαρών οικολογικών προβλημάτων. Η ρύπανση της ατμόσφαιρας, του νερού και του εδάφους προκαλεί "εντάσεις" στα οικοσυστήματα. ...
  • Νέες τεχνολογίες και εφαρμογές στην συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών με χρήση μονάδων Ταυτοποίησης Ραδιοσυχνοτήτων (RFID).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μανούσος, Γεώργιος; Στεφανάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Βλησίδης, Ανδρέας
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-11-2015
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η μελέτη, η κατανόηση και τελικώς η υλοποίηση και παρουσίαση ενός συστήματος διαχείρισης αποθήκης σε υπερ-μάρκετ με την χρήση "ταυτοποίησης μέσω ραδιοσυχνοτήτων ". Τα RFIDs όπως είναι ...
  • Πληροφοριακό σύστημα για υπεραγορά

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Γκρανάς, Χαράλαμπος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-20
    Στην συγκεκριμένη εργασία θα δούμε τη δημιουργία ενός πληροφοριακού συστήματος για μια υπεραγορά (supermarket).Ένα σύστημα στο οποίο θα γίνονται παραγγελίες, θα γίνετε επίβλεψη της αποθήκης και γενικά θα αποθηκέυονται ...
  • Προτίμηση και συμπεριφορά του καταναλωτή προς τα βιολογικά τρόφιμα και παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά αυτών.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας
    Συγγραφείς: Κιοσελάκη, Ελένη; Μαυραντωνάκη, Φωτεινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Σφακιανάκη, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-05-27
    Η δημοτικότητα των βιολογικών προϊόντων αυξάνεται, καθώς γίνονται γνωστά τα οφέλη που παρέχουν στην υγεία, το περιβάλλον, τα ζώα, την ασφάλεια τροφίμων και την τοπική οικονομία. Κάποιοι από τους παράγοντες που εμποδίζουν ...